اخبار اقتصادی

توزیع 5 هزار تُن برنج و شکر درلرستان

معاون امور هماهنگی مالی لرستان گفت:تا کنون بیش از 3 هزار تُن برنج و 2 هزار تُن شکر در استان توزیع شده است.

26 اردیبهشت 1401

افزایش 29 هزار و 608 واحدی شاخص بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در خاتمه معاملات امروز با افزایش 29 هزار و 608 واحد همراه شد.

22 اردیبهشت 1401

تقویت باتری های لیتیوم سولفور با الیاف کولار

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، محققان دانشگاه میشیگان از این طریق گام مهمی رو به جلو برداشته اند. غشای کولار باعث می گردد مشکل پایداری باتری های لیتیوم سولفور رفع گردد و طراحی تقریباً بی نقصی برای این باتری ها در دسترس قرار بگیرد که موجب پایداری...

21 اردیبهشت 1401

بازدید مدیران عامل سابق از باشگاه پیکان، دادرس: توسعه زیرساخت ها ارزشمند و ماندگار است

مدیران عامل سابق باشگاه پیکان با حضور در مؤسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو پس از سال ها از این مجموعه بازدید کردند.

15 اردیبهشت 1401

همایش معرفی فرصت های همکاری تجاری با قرقیزستان در اتاق کرج برگزار گردید

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرج گفت: بخش مهمی از محصولات و کالاهای تولیدی در البرز با مدیریت و برنامه ریزی صحیح می تواند به کشورهای هدف از جمله همسایگان ایران صادر گردد و امید است که برگزاری همایش فرصت های تجاری به قرقیزستان زمینه ساز...

12 اردیبهشت 1401

راه حل مادر آمریکایی برای دور نگه داشتن پسرش از شبکه های اجتماعی!

یک مادر آمریکایی که برای دور نگه داشتن پسرش از شبکه های اجتماعی، راهکاری متفاوت را در پیش گرفت به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

8 اردیبهشت 1401

قبل از پرواز این موارد را چک کنید

نکات لازم برای پروازهزینه ها همواره دردسر ساز هستند و بدشانسی وقتی است که به صورت ناگهانی به شما تحمیل می شوند. قبل آغاز مسافرت خود اگر از سیاست های وسیله نقلیه ای که انتخاب می کنید با خبر باشید، غافلگیر نمی شوید. قسمت حمل بار و قیمت ها را در وب سایت آن...

31 فروردین 1401

مجلس با بررسی اولویت دار تقاضای تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری مخالفت کرد

بررسی اولویت دار تقاضای تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی با مخالفت نمایندگان مجلس روبرو شد.

29 فروردین 1401

خلاقیت زورکی نیست! برای یافتن منبع الهام بخش تازه، استراحت کنید و با انجام یک کار بی ربط یا اصلا هیچ کاری نکردن از رکود دربیایید!

آیا تا به حال سعی نموده اید در کاری خلاقیت به خرج بدهید و نوآوری کنید، اما با وجود تمام کوشش ها، آن صدای یگانه الهام بخش به مغز شما خطور پیدا ننموده باشد؟!

25 فروردین 1401

پدرام شریفی و سریال می خواهم زنده بمانم

پدرام شریفی بازیگری است که در هر دوره که نقشی را برعهده دارد بر سر زبان ها می افتد چرا که می تواند بازی مورد قبولی از خود ارائه دهد و توجه مخاطبان را به خود جلب کند. او که از 18 سالگی وارد تئاتر شد و پس از هشت سال فعالیت در تئاتر، با ماهی و گربه شهرام مکری...

24 فروردین 1401

طرح فراوری شیر یددار پس از 10 سال کار تحقیقاتی وارد مرحله تجاری سازی شد

طرح فراوری شیر یددار پس از 10 سال کار تحقیقاتی، تمام مراحل آزمایشگاهی و مزرعه ای فراوری را گذرانده و با مهیا شدن شرایط فراوری می تواند وارد مرحله تجاری سازی گردد.

23 فروردین 1401

اهمیت سفر برای سلامتی انسان طبق دلایل علمی

اهمیت سفراگر روش کارآمدی برای این وجود داشت که به راحتی سلامت خود را بهبود بخشید، آن را انجام نمی دادید؟ خب باید به شما بگوییم که تحقیقات گوناگونی روی اهمیت سفر بر سلامتی صورت گرفته که نشان می دهد مسافرت برای سلامت روحی و روانی انسان ها بسیار موثر است....

21 فروردین 1401

ویزای شینگن چگونه و از کجا؟

به طور کلی، درصورتی که شما احتیاج به ویزای شنگن دارید باید درخواست خود را برای سفارت یا کنسولگری ناحیه شنگنی که قصد بازدید دارید ارسال نمایید.

19 فروردین 1401

مذاکرات فشرده آلومینیوم با ذوب آهن برای جذب میلاد جهانی

باشگاه آلومینیوم اراک در کوشش است تا وینگر تیم فوتبال ذوب آهن را به خدمت بگیرد.

18 فروردین 1401

مسائل بورسیه های ایثارگر کارمند بلاتکلیف آنالیز می گردد

هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی، برای حل مسائل بورسیه های ایثارگر کارمند بلاتکلیف که دارای مدرک دکتری و موافقت دستگاه مربوطه برای ادامه تحصیل هستند، جلسه برگزار می نماید.

5 اسفند 1400

درج قیمت تولیدکننده روی کالاها چه فایده ای دارد؟

محاسن و معایب درج قیمت فراوری کننده بر روی کالاها در برنامه گفت و گوی ویژه خبری امشب مطرح و آنالیز شد.

2 اسفند 1400

عملکرد چیپست اگزینوس 2200 سامسونگ شاید ناامیدکننده باشد

همان طور که احتمالا می دانید، تازهترین چیپست پرچم دار سامسونگ یعنی اگزینوس 2200 از پردازنده گرافیکی طراحی شده به وسیله AMD بهره می برد. سامسونگ با بهره گیری از تخصصی AMD در این حوزه می خواهد عملکرد بسیار بهتری برای چیپست های خود به ارمغان بیاورد. اما حالا...

24 بهمن 1400

سوغات چهارمحال و بختیاری چیست؟

در این مقاله از مجموعه مقالات معرفی سوغات استان ها، به سراغ استان چهارمحال و بختیاری رفته ایم. سوغات این استان شامل انواع مواد خوراکی و صنایع دستی است. برای آشنایی بیشتر با چند نمونه از سوغات این استان، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

22 بهمن 1400

وزیر خارجه آلمان: در المپیک 2022 پکن شرکت نمی کنم

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، آنالنا بائربوک وزیر خارجه آلمان امروز چهارشنبه گفت که در المپیک زمستانی 2022 در پکن شرکت نخواهد کرد.

21 بهمن 1400

زوال مهم ترین ذخیره گاه بادامشک منطقه ترشیز

خبرنگاران/خراسان رضوی کارشناس جنگل و مرتع اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان خلیل آباد گفت: هر چند ذخیره گاه بادامشک شهرستان خلیل آباد مهم ترین ذخیره گاه در منطقه ترشیز محسوب می شود اما به خاطر خشکسالی و آفات رو به زوال است.

15 بهمن 1400
تعداد: (303)