پدرام شریفی و سریال می خواهم زنده بمانم

به گزارش کلاه تهران، پدرام شریفی بازیگری است که در هر دوره که نقشی را برعهده دارد بر سر زبان ها می افتد چرا که می تواند بازی مورد قبولی از خود ارائه دهد و توجه مخاطبان را به خود جلب کند. او که از 18 سالگی وارد تئاتر شد و پس از هشت سال فعالیت در تئاتر، با ماهی و گربه شهرام مکری وارد سینما شد.

پدرام شریفی و سریال می خواهم زنده بمانم

از نقش واقعی تا خیال

شریفی فارغ التحصیل رشته تئاتر است و فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع نموده است. از جمله بازیگرانی که می توان او را تئاتری دانست چرا که تجربه تئاتر به یاری او آمد تا کار خود را در سینما به خوبی انجام دهد.

بازی در فیلم ماهی گربه در سال 92 نخستین تجربه بازیگری پدرام شریفی در سینما بود، بعد از آن با فیلم سینمایی بادیگارد، متولد 65 و فیلم سیانور در جشنواره فجر 94 شناخته شد. مجموعه تلویزیونی گشت ویژه نیز نخستین سریال تلویزیونی است که او بازی نموده است و نقش یک مامور پلیس را دارد.

از پیروز ترین نقش هایی که پدرام شریفی برعهده داشته است در سریال هم گناه بود او در آن سریال، یکی از برترین بازی های خود را ارائه داد و در سکانسی که با لیلای خیالی صحبت می نماید، دور و بر او می چرخد و در هنگام صحبت با او محو دیدن و صدای مادر از دست رفته اش می گردد. یکی از برترین بازی های پدرام شریفی در تمام سریال، همین لحظه خاص و تلخ است.

پدرام در نقش نادر سرمد

سریال میخواهم زنده بمانم که اخیرا در نمایش خانگی پخش می گردد و توانسته طرفداران خود را پیدا کند، پر بیراه نیست اگر بگوییم که پدرام شریفی یکی از بازیگران محبوب این سریال است. سریالی که توانسته شخصیت پردازی های درستی از نقش ها به مخاطب ارائه دهد و با نشان داد رابطه هما حقی با بازی سحر دولتشاهی با نادر سرمد که پدرام شریفی نقش آن را برعهده گرفته، یک رابطه عاشقانه خوب به تصویر کشیده گردد. رابطه ای که به درستی به مخاطب فهمانده می گردد درگیر آن نگردد چرا که پایدار نخواهد بود. نقش نادر در سریال می خواهم زنده بمانم نیز از جمله نقش هایی است که پیچیدگی های زیادی دارد. این سریال در دو فصل روایت می گردد و بخشی از آن در زمان گذشته و بخش دوم در زمان حال می گذرد.

در این باره بخوانید:

قاضی مرادی؛ از حسن سیاه تا یدالله گدا

طرفدار سریال سرقت پول هستید؟ این سریال ها را از دست ندهید

زیر نور کم؛ فیلمی متفاوت

شریفی را شهرام مکری با فیلم ماهی و گربه به سینما معرفی کرد. او در فیلم متولد 65 نیز که ساخته مجید توکلی است، توانست بازی خوب و بی نقصی را ارائه دهد. او در فیلم های سینمایی بسیاری از جمله سال دوم دانشکده من، سیانور،هجوم، کار کثیف، شبی که ماه کامل شد و بادیگارد حضور داشته است.

منبع: ایرنا زندگی

به "پدرام شریفی و سریال می خواهم زنده بمانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پدرام شریفی و سریال می خواهم زنده بمانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید