سریال و پخش خانگی

خلاقیت زورکی نیست! برای یافتن منبع الهام بخش تازه، استراحت کنید و با انجام یک کار بی ربط یا اصلا هیچ کاری نکردن از رکود دربیایید!

آیا تا به حال سعی نموده اید در کاری خلاقیت به خرج بدهید و نوآوری کنید، اما با وجود تمام کوشش ها، آن صدای یگانه الهام بخش به مغز شما خطور پیدا ننموده باشد؟!

25 فروردین 1401

پدرام شریفی و سریال می خواهم زنده بمانم

پدرام شریفی بازیگری است که در هر دوره که نقشی را برعهده دارد بر سر زبان ها می افتد چرا که می تواند بازی مورد قبولی از خود ارائه دهد و توجه مخاطبان را به خود جلب کند. او که از 18 سالگی وارد تئاتر شد و پس از هشت سال فعالیت در تئاتر، با ماهی و گربه شهرام مکری...

24 فروردین 1401

لوکیشن های فیلم و سریال های ایرانی و گردشگری فیلم

گردشگری فیلم یا Film Tourism در واقع یکی از فعال ترین بخش ها در مجذوب کننده سازی مقاصد گردشگری کشورهای مختلف جهان به شمار می رود. سریال ها و فیلم های سینمایی معروفی که از طریق پرده نقره ای سینما و همچنین سینما های خانگی میلیاردها مخاطب جعبه سیاه، الهام بخش...

4 بهمن 1400

عکس لو رفته از شوهر اول گوهر خیراندیش !

خبرنگاران: شایعه ازدواج گوهر خیراندیش جنجالی شد .

1 بهمن 1400

16 حقیقت درباره فیلم های اکشن معروف که نمی دانید

ژانر اکشن، یکی از گونه های محبوب سینما در دنیا و مخصوصا هالیوود است. معمولا گیشه این نوع فیلم ها خوب است و هواداران پر و پا قرص و وفاداری دارد که مدتها در انتظار ساخت یک فیلم یا دنباله یک اثر محبوب خود می مانند. اما هرچقدر هم هوادار یک فیلم باشید شاید از...

15 دی 1400

پروانه معصومی: در کنار پروانه هاقصه متفاوتی دارد

بازیگر سریال در کنار پروانه ها گفت: گیلسو با صبوری هایی که دارد و با تجربه هایی که در زندگی اش کسب کرده سعی می کند رهی را به راه درست تر هدایت کند و همین برای من لذت بخش بود.

25 شهریور 1400

سرخوشی های محمد بحرانی

فیلم نیوز/ از محمد بحرانی که این روزها با جناب خان ستاره خندوانه است، چه می دانید؟

20 مرداد 1400

جنجال انتخاب باران کوثری در نقش فروغ فرخزاد

ساخت فیلمی از سوی جهانگیری کوثری درباره فروغ فرخزاد شاعر سرشناس با حواشی و انتقاداتی روبه رو شده است. قرار است بازیگر نقش اول رگ های آبی فروغ باران کوثری فرزند جهانگیری کوثری باشد.

20 تیر 1400

شهرام شاه حسینی با هشت و نیم دقیقه به شبکه سحر می آید

تهران (پانا) - سریال تلویزیونی هشت و نیم دقیقه کاری از شهرام شاه حسینی به زبان کردی سورانی دوبله و از کانال کردی شبکه سحر پخش می شود.

26 خرداد 1400

آغاز تصویربرداری فصل 4 از سرنوشت

خبرگزاری خبرنگاران- تصویربرداری فصل چهار سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان بزودی آغاز خواهد شد.

7 فروردین 1400

سریال های نوروزی 1400 کدامند؟

نون. خ، همبازی و بوتیمار که قرار است از شبکه های یک، دو و سه سیما پخش شوند به احتمال زیاد در نوروز 1400 روی آنتن خواهند رفت.

4 فروردین 1400

شوکت حجت : دغدغه داشتن حال خوبِ دیگران در حال خودمان تاثیرگذار است

تهران (پانا) - مهمان شنبه شب برنامه دست در دست شوکت حجت با صدایی خاطره انگیز بود که در فیلم ها، سریال ها و به ویژه انیمیشن های بسیاری به جای شخصیت های مختلفی صحبت نموده و در خاطره شنیداری بسیاری از ما جا دارد.

13 دی 1399

تهیه کننده انیمیشن های مشهور ایرانی: 200 نفر پای کار فراوری بچه زرنگ بودند

گروه هنرپویا که پیش تر اغلب انیمیشن دوستان ایرانی آ ن ها را با فراوری دو اثر شاهزاده روم و فیلشاه می شناسند، مدتی است درگیر فراوری تازه ترین پویانمایی خود با نام بچه زرنگ هستند.

6 دی 1399

سفارت آمریکا در بغداد به پادگان آموزشی تبدیل شده و این خطرناک است

به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، فاضل جابر نماینده ائتلاف فتح در مجلس عراق از هیئت رئیسه مجلس این کشور خواست که جلسه فوق العاده ای به منظور آنالیز حمله ترکیه به شمال عراق و نیز اقدامات آمریکا در نقض حاکمیت عراق برگزار کند.

13 شهریور 1399

حدس ها درباره برندگان احتمالی گلدن گلوب 2020 به روایت گاردین

فقط چند ساعت تا اعلام برندگان جایزه گلدن گلوب 2020 مانده است و بخش سینمایی سایت گاردین حدس هایی درباره برندگان احتمالی گلدن گلوب 2020 ارائه داده است. فردا صبح مشخص می شود که تحلیلگران گاردین تا چه اندازه تصور درستی از انتخاب های امسال داشته اند. در ضمنً دوشنبه...

6 اسفند 1398

روز های سخت اوبر

آلمان با صدور حکمی، فعالیت های شرکت ارائه دهنده خدمات مسافربری اوبر را در این کشور متوقف و بیان کرد که این شرکت آمریکایی، مجوز لازم برای ارائه خدمات جابه جایی مسافران با استفاده از خودرو های اجاره ای را ندارد.

19 بهمن 1398

سنت شکنی اپل در رونمایی ازآی فـون 11؛ کاهش قیمت در پرچمدار جدید

خبرنگاران: شرکت اپل نسل جدید گوشی های آی فون را معرفی کرد. آی فون 11، آی فون11 پرو و آی فون 11 پرومکس، عنوان سه مدل معرفی شده هستند.

16 مهر 1398

چهل تن : دشوارتر از این نیست که ایران را این گونه ببینیم

روزنامه شرق - احمد غلامی: امیرحسن چهل تن را از دیرباز می شناسم. در دیدار آخرمان که به این گفت وگو انجامید، او را متفاوت از گذشته دیدم. نرم خو و شاید هم دل شکسته به نظر می رسید. امیرحسن، نویسنده ای مستقل است. با اینکه سالیان سال بعد از انقلاب در ایران زندگی...

11 مرداد 1398