قبل از پرواز این موارد را چک کنید

به گزارش کلاه تهران، نکات لازم برای پرواز

هزینه ها همواره دردسر ساز هستند و بدشانسی وقتی است که به صورت ناگهانی به شما تحمیل می شوند. قبل آغاز مسافرت خود اگر از سیاست های وسیله نقلیه ای که انتخاب می کنید با خبر باشید، غافلگیر نمی شوید. قسمت حمل بار و قیمت ها را در وب سایت آن شرکت چک کنید، بخصوص زمانی که قصد دارید وسایل خاصی مانند لوازم ورزشی یا کالسکه بچه را با خود همراه داشته باشید. برخی از ایرلاین ها هزینه بیشتری برای این خدمات از مسافر می گیرند، بنابراین قبل از انتخاب پرواز، از مقدار این هزینه های اضافی آگاه شوید. با خبرنگاران همراه باشید تا بیشتر از این موضوع بدانید.

قبل از پرواز این موارد را چک کنید

آنلاین رزرو کنید

برخی از ایرلاین ها هزینه خرید تلفنی بلیط را هم از شما می گیرند، پس گزینه رزرو آنلاین برترین گزینه است.

آرام باشید و ادامه بدهید

برترین راه برای اینکه از شر این هزینه های اضافی برای همواره خلاص شوید چیست ؟ وسایل اضافی را همراه خود نبرید. بخش عمده ای از هزینه های شما به خاطر بار اضافی است که همراه می برید. این مبالغ کم در طی چند ماه، تبدیل به بخش عمده ای از هزینه های اضافی شما می گردد. فقط یک لطف بزرگ در حق ما بکنید، آدمی نباشید که یک کیف بسیار بزرگ را دنبال خودش به داخل هواپیما می خواهد ببرد و با مهمانداران در حال جر و بحث است. شاید شما حس کنید که حق با شماست اما در دیگران احساس تنفر ایجاد می کنید.

نگران جایگاه تان نباشید

ممکن است به بغل دستی تان در طول پرواز چسبیده باشید و فضای کافی وجود نداشته باشد تا پاهایتان را دراز کنید.اینها واقعیت های پرواز در در عصر نو است و این مساله باعث شده ، ایرلاین ها برای راحت تر نشستن، یک فضای اضافی کوچک برای برخی از جایگاه ها ایجاد نموده اند که، معمولا بیش از 100 دلار به هزینه شما اضافه می نماید در حالیکه خیلی هم با جایگاه های معمولی فرقی ندارند.

بازی وفاداری

ممکن است مانند جورج کلونی در فیلم سر در ابرها ماهر نباشید، اما احتیاجی هم نیست میلیون ها مایل سفر کنید تا وفاداری تان را ثابت کنید. گاهی رسیدن به امتیازات و بهره مندی از جوایزی که آنها طرح می نمایند باعث می گردد شما از کارهایی که باعث کاهش هزینه های میگردد غافل شوید. بسیاری از برنامه ها هستند که خدمات خود را با تخفیف ارائه می دهند.

تفریح های خودتان را داشته باشید

اگر میخواهید در طول پرواز سرگرم شوید حتما احتیاج نیست برای آن هزینه اضافی بکنید تا سوار هواپیمایی شوید که مثلا به اینترنت در طول پرواز دسترسی داشته باشید. می توانید با خودتان تبلت و کتاب الکترونیکی همراه بیاورید. در کوله خود یک غذای سبک بذارید تا مجبور نشوید که پول یک غذای پنج ستاره را بدهید و یک ساندویچ معمولی بگیرید.

منبع: الی گشت

به "قبل از پرواز این موارد را چک کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از پرواز این موارد را چک کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید