راه حل مادر آمریکایی برای دور نگه داشتن پسرش از شبکه های اجتماعی!

به گزارش کلاه تهران، یک مادر آمریکایی که برای دور نگه داشتن پسرش از شبکه های اجتماعی، راهکاری متفاوت را در پیش گرفت به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

راه حل مادر آمریکایی برای دور نگه داشتن پسرش از شبکه های اجتماعی!

کلاه تهران - این روز ها دور نگه داشتن نوجوانان از اینترنت و شبکه های اجتماعی سخت است، اما یک مادر آمریکایی راه حلی را یافت تا پسرش را تا قبل از رسیدن به سن 18 سالگی از شبکه های اجتماعی دور نگه دارد.

بنا به گزارش نیویورک پست، 6 سال پیش لورنا گولداسترند کِلِفساس، اهل استان مینه سوتا آمریکا با به چالش کشیدن پسرش سیوِرت، در عدم استفاده از شبکه های اجتماعی به وی وعده پرداخت پول داده بود. سیورت به وعده خود عمل کرد و 1800 دلار دریافت کرد.

بیشتر بخوانید

سیورت در روز یکشنبه 20 فوریه 2022 به سن 18 سالگی رسید و مادرش با پرداخت این مبلغ به وی اجازه داد تا اولین اکانت خود در شبکه های اجتماعی را ایجاد کند. خانم کلفساس با انتشار یک پست در فیسبوک خود نوشت: اگرچه 1800 دلار برای یک نوجوان 12 ساله بسیار بیشتر از یک نوجوان 18 ساله است، اما او به قرارداد ما پایبند بوده است.

او بعلاوه عکس پسرش را با یک موبایل تازه و یک چک 1800 دلاری به اشتراک گذاشت. کلفساس بعلاوه در خصوص این چالش گفت که او این چالش را از چالشی که از رادیو شنیده بود، الهام گرفت. جایی که یک مادر به دخترش 1600 دلار می داد در صورتی که دخترش 16 ساله می شد و این چالش را می پذیرفت. در آن برنامه رادیویی این زن گفته بود که دو سال دیگر 200 دلار بیشتر به این معامله اضافه نموده است.

کلاه تهران فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "راه حل مادر آمریکایی برای دور نگه داشتن پسرش از شبکه های اجتماعی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل مادر آمریکایی برای دور نگه داشتن پسرش از شبکه های اجتماعی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید