سامسونگ در سال 2020 بازار تلفن های هوشمند تاشو را به تسخیر خود درآورده است

به گزارش کلاه تهران، گزارش جدیدی از سوی شرکت DSCC نشان می دهد که سامسونگ در سال 2020 بازار تلفن های هوشمند تاشو را به تسخیر خود درآورده است.

سامسونگ در سال 2020 بازار تلفن های هوشمند تاشو را به تسخیر خود درآورده است

به گزارش کلاه تهران به نقل از جی اس ام،سامسونگ در سال 2020 سلطه واضحی بر بازار گوشی های هوشمند تاشو داشت. این شرکت در سالی که گذشت بیش از 90 درصد از سهم بازار را دست گرفته بود، با این حال پیش بینی می گردد که در سال 2021 تغییرات مهمی در این بازار رقم بخورد.

به گزارش شرکت DSCC، فروش پنل گوشی های تاشو در سال 2020 نسبت به سال 2019 با افزایشی 454 درصدی به 3.1 میلیون واحد رسید. انتظار می رود که این رقم در سال آینده با یک افزایش 394 درصدی دیگر به ارزشی معادل 462 میلیون دلار برسد. نکته مهم آن که این اعداد در واقع کمتر از پیش بینی هایی است که به خاطر تحریم های آمریکا علیه هوآوی اجرا شده بود، چون این تحریم ها جلوی عرضه میت ایکس 2 را در سه ماهه چهارم 2020 گرفت.

غول فناوری کره جنوبی به دلیل نبود رقیبان عظیم، بازار را با محصولات جدید خود در دست گرفت. این شرکت در سال 2020 از گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد 2 پرده برداشت که پرفروش ترین محصولات تاشوی بازار بودند. گلکسی زد فولد 2 از نظر آمار پنل ها حدود 65 درصد از احتیاج بازار و گلکسی زد فلیپ 5G حدود 27 درصد از احتیاج بازار را به خود اختصاص داده بود.

به علاوه، گزارش DSCC نشان می دهد که سامسونگ نسبت به سری گلکسی نوت تمرکز بیشتری را به سری گلکسی زد معطوف نموده است. انتظار داریم که این شرکت در سال پیش رو حداقل از سه موبایل تاشو رونمایی کند و شاید این رقم را به 4 دستگاه برساند. شرایط بازار به سامسونگ دیسپلی یاری می نماید تا بستر ورود برندهای جدید به حوزه گوشی های تاشو را فراهم نموده و فناوری UTG خود را در اختیار شرکت های دیگر قرار دهد.

منبع: جام جم آنلاین

به "سامسونگ در سال 2020 بازار تلفن های هوشمند تاشو را به تسخیر خود درآورده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ در سال 2020 بازار تلفن های هوشمند تاشو را به تسخیر خود درآورده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید