سینما

برای سافاری چه لباسی مناسب است؟

لباس مناسب سافاریخیلی از افراد، کشورهایی مثل آفریقای جنوبی و یا کشورهای جنوب شرقی آسیا مثل تایلند را به دلیل تجربه سافاری اش انتخاب می کنند. در واقع سافاری در حیات وحش و در پارک های ملی این کشورها به اندازه ای هیجان انگیز و فراموش نشدنی است که خود می تواند...

14 اردیبهشت 1401

قبل از پرواز این موارد را چک کنید

نکات لازم برای پروازهزینه ها همواره دردسر ساز هستند و بدشانسی وقتی است که به صورت ناگهانی به شما تحمیل می شوند. قبل آغاز مسافرت خود اگر از سیاست های وسیله نقلیه ای که انتخاب می کنید با خبر باشید، غافلگیر نمی شوید. قسمت حمل بار و قیمت ها را در وب سایت آن...

31 فروردین 1401

خلاقیت زورکی نیست! برای یافتن منبع الهام بخش تازه، استراحت کنید و با انجام یک کار بی ربط یا اصلا هیچ کاری نکردن از رکود دربیایید!

آیا تا به حال سعی نموده اید در کاری خلاقیت به خرج بدهید و نوآوری کنید، اما با وجود تمام کوشش ها، آن صدای یگانه الهام بخش به مغز شما خطور پیدا ننموده باشد؟!

25 فروردین 1401

پدرام شریفی و سریال می خواهم زنده بمانم

پدرام شریفی بازیگری است که در هر دوره که نقشی را برعهده دارد بر سر زبان ها می افتد چرا که می تواند بازی مورد قبولی از خود ارائه دهد و توجه مخاطبان را به خود جلب کند. او که از 18 سالگی وارد تئاتر شد و پس از هشت سال فعالیت در تئاتر، با ماهی و گربه شهرام مکری...

24 فروردین 1401

عکس انگشتر حسرت آور لیلا اوتادی ! ، کیف برند رونمایی شد

خبرنگاران، لیلا اوتادی بازیگر زن معروف در استوری جالبی نصیحت با مزه ای کرد: خودت را پیدا کن برای بقیه گوگل هست!

29 بهمن 1400

فیلم کله پاچه با روکش طلا ، در این طباخی چه خبر است

خبرنگاران: ویدیویی از خوردن کله پاچه با روکش طلا جنجال زیادی به پا نموده است.

12 بهمن 1400

لوکیشن های فیلم و سریال های ایرانی و گردشگری فیلم

گردشگری فیلم یا Film Tourism در واقع یکی از فعال ترین بخش ها در مجذوب کننده سازی مقاصد گردشگری کشورهای مختلف جهان به شمار می رود. سریال ها و فیلم های سینمایی معروفی که از طریق پرده نقره ای سینما و همچنین سینما های خانگی میلیاردها مخاطب جعبه سیاه، الهام بخش...

4 بهمن 1400

عکس لو رفته از شوهر اول گوهر خیراندیش !

خبرنگاران: شایعه ازدواج گوهر خیراندیش جنجالی شد .

1 بهمن 1400

16 حقیقت درباره فیلم های اکشن معروف که نمی دانید

ژانر اکشن، یکی از گونه های محبوب سینما در دنیا و مخصوصا هالیوود است. معمولا گیشه این نوع فیلم ها خوب است و هواداران پر و پا قرص و وفاداری دارد که مدتها در انتظار ساخت یک فیلم یا دنباله یک اثر محبوب خود می مانند. اما هرچقدر هم هوادار یک فیلم باشید شاید از...

15 دی 1400

پخش فیلم مستند پرده گشا، رازنما از شبکه4

تهران(پانا) - زندگی حرفه ای استاد توفیق سبحانی از قاب حکایت دل شبکه چهار سیما، دوشنبه بیست و چهارم آبان ماه پخش خواهد شد.

10 دی 1400

نمایش فیلم مستند زندگی اجتماعی در فضاهای شهری کوچک در سازمان نوسازی

خبرگزاری خبرنگاران- فیلم مستند زندگی اجتماعی در فضاهای شهری کوچک با هدف آگاهی از ویژگی ها و تجارب میدانگاهها و فضاهای شهری در این سازمان به نمایش گذاشته شد.

6 دی 1400

حرف های شبانه در جشنواره ازمیر ترکیه

تهران (پانا) - فیلم کوتاه داستانی حرف های شبانه به نویسندگی و کارگردانی امید عبدالهی و تهیه کنندگی حسین کاکاوند در دومین حضور جهانی خود به بیست و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه ازمیر ترکیه راه یافت.

11 آذر 1400

گزارش خبرنگاران از یک مهمانی خانوادگی هنری در پل طبیعت

یکشنبه ـ دوم آبان ماه ـ در صبح یک روز پاییزی، پل طبیعت فضایی فرهنگی ـ هنری را تجربه کرد. این مکان امروز میزبان هنرمندان خوشنویسی بود که به میان مردم آمدند تا با حضور در کنار آنها، آثارشان را خلق و عرضه نمایند.

26 آبان 1400

تعداد آثار واصله به دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم رشد از 2000 فیلم گذشت

تهران (پانا) - مدیر اجرایی پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از شرکت بیش از 2000 فیلم ساز ایرانی و خارجی در این دوره از جشنواره اطلاع داد.

7 آبان 1400

آشتی عجیب آقای بازیگر و همسرش بعد از طلاق؛ واقعیت یا بازی تازه؟

خبر های جدیدی از آشتی محسن افشانی با همسرش بعد از جنجال و آبروریزی هایی که به وجود آوردند به گوش می رسد.

2 آبان 1400

فیلم کرشمه های بهنوش بختیاری با آهنگ ساسی و آرایش غلیظ !

خبرنگاران: این بار ویدئویی از شادی بهنوش بختیاری با آهنگ ساسی در فضای مجازی منتشر شد. این خانم بازیگر می خواست کودکی را شاد کند!

25 مهر 1400

موبایل به دست ها در کنسرت و تئاتر در پی چه هستند؟

به جرات می توان گفت یکی از فاخرترین کنسرت های موسیقی در چندسال اخیر کنسرت های کیوان کلهر در تهران بود که با استقبال بالای مخاطبان موسیقی در ایران همراه شد. در متن این کنسرت ها و در نمونه های مشابه مانند کنسرت علیرضا قربانی که لحظه های زیبایی از هنر رقم...

16 مهر 1400

پروانه معصومی: در کنار پروانه هاقصه متفاوتی دارد

بازیگر سریال در کنار پروانه ها گفت: گیلسو با صبوری هایی که دارد و با تجربه هایی که در زندگی اش کسب کرده سعی می کند رهی را به راه درست تر هدایت کند و همین برای من لذت بخش بود.

25 شهریور 1400

گل محمدی: قانون فدراسیون برای جذب بازیکن خارجی تنها برای پرسپولیس است، فقط ما به فدراسیون سرویس می دهیم!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شفاف نبودن قانون جذب بازیکنان خارجی گفت و اینکه انتظار داشته است فدراسیون فوتبال به آنها اجازه دهد حداقل یک بازیکن خارجی بگیرند.

20 شهریور 1400

اعتراضات هزاران نفری در سراسر فرانسه علیه محدودیت های کرونایی

وزارت کشور فرانسه اظهار داشت، 142 هزار تن در سراسر فرانسه علیه داشتن اسناد اجباری کرونا برای ورود به اماکن و استفاده از وسایل نقلیه عمومی، اعتراض کردند.

15 شهریور 1400
تعداد: (74)