خودرو

بازدید مدیران عامل سابق از باشگاه پیکان، دادرس: توسعه زیرساخت ها ارزشمند و ماندگار است

مدیران عامل سابق باشگاه پیکان با حضور در مؤسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو پس از سال ها از این مجموعه بازدید کردند.

15 اردیبهشت 1401

برای سافاری چه لباسی مناسب است؟

لباس مناسب سافاریخیلی از افراد، کشورهایی مثل آفریقای جنوبی و یا کشورهای جنوب شرقی آسیا مثل تایلند را به دلیل تجربه سافاری اش انتخاب می کنند. در واقع سافاری در حیات وحش و در پارک های ملی این کشورها به اندازه ای هیجان انگیز و فراموش نشدنی است که خود می تواند...

14 اردیبهشت 1401

هتل های عجیب و غریب جهان را بشناسید

هتل ها معمولا در فکر ما مکان های راحتی مخصوص استراحت تعریف شده اند؛ حالا فرض کنید در هتلی اقامت دارید که در وسط دریا قرار گرفته است و هیچ چیزش شبیه به هتل های معمولی نیست.

22 فروردین 1401

اهمیت سفر برای سلامتی انسان طبق دلایل علمی

اهمیت سفراگر روش کارآمدی برای این وجود داشت که به راحتی سلامت خود را بهبود بخشید، آن را انجام نمی دادید؟ خب باید به شما بگوییم که تحقیقات گوناگونی روی اهمیت سفر بر سلامتی صورت گرفته که نشان می دهد مسافرت برای سلامت روحی و روانی انسان ها بسیار موثر است....

21 فروردین 1401

فوت دو نفر در پی وقوع سیل، امدادرسانی نیرو های هلال احمر فارس ادامه دارد

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر فارس از نجات 12 هم استانی گرفتار در سیل جنوب اطلاع داد و گفت: متاسفانه در این حوادث دو نفر از هم استانی ها دچار آبگرفتگی شدند و جان باختند.

7 اسفند 1400

عکس انگشتر حسرت آور لیلا اوتادی ! ، کیف برند رونمایی شد

خبرنگاران، لیلا اوتادی بازیگر زن معروف در استوری جالبی نصیحت با مزه ای کرد: خودت را پیدا کن برای بقیه گوگل هست!

29 بهمن 1400

برترین هتل های کیش به ترتیب و به انتخاب کاربران

در سفر به کیش انتخاب محل اقامت مناسب می تواند در کیفیت سفرتان تاثیر چشمگیری بگذارد. در اینجا بر اساس امتیازات و نظراتی که کاربران خبرنگاران تریپ در سایتمان ثبت نموده اند، برترین هتل های کیش را معرفی نموده ایم. اگر می خواهید با برترین هتل های کیش به ترتیب...

19 بهمن 1400

دریاچه ویستان بره سر کجاست؟

اینکه می گویند پاییز پادشاه فصل هاست، بی علت نیست. و در برخی جاها زیبایی نفس گیر پاییز را بهتر می گردد دید. مثل کجا؟ دریاچه ویستان در گیلان.

21 دی 1400

دانستنی هایی در رابطه با بیماری سردرد در بچه ها

بچه ها همان نوع سردردی را دارند که بزرگسالان به آن مبتلا می شوند، اما علائم آنها ممکن است متفاوت باشد. برای مثال، درد میگرن در بچه ها ممکن است کمتر از چهار ساعت طول بکشد، در حالیکه در بزرگترها میگرن حداقل چهار ساعت طول می کشد.

3 آذر 1400

2کشته و 3مصدوم در سانحه رانندگی محور جلفا ـ خوی

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت:بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو405 با نیسان پیکاپ در محور جلفا ـ خوی 2نفر جان باختند و 3نفر دیگر مصدوم شدند.

25 آبان 1400

ویژگی های توسعه دولت دیجیتال

بررسی گروه مطالعات اقتصادی پژوهشگاه فضای مجازی نشان می دهد که یک سیستم دیجیتالی می تواند در نحوه انجام وظایف اصلی دولت ها در آینده نقش به سزایی داشته باشد.

7 شهریور 1400

6 مورد حادثه، در روز های بارانی خراسان جنوبی

از آغاز بارش های پاییزی در دو روز گذشته در خراسان جنوبی، 6 مورد حادثه اتفاق افتاده است.

31 مرداد 1400

مهم ترین جاذبه های گردشگری نپال، تصاویر

نپال در جنوب آسیا واقع شده است، کشوری محصور در میان رشته کوه های هیمالیا، چین و هند است و به خاطر موقعیت جغرافیای ویژه ای که دارد، از طبیعتی بکر و منحصربه فرد بهره می برد.

27 مرداد 1400

کدام گوشی های اپل و شیائومی به زودی بازار را متحول خواهند کرد؟

شیائومی با کنار زدن غول گوشی های هوشمند آمریکایی؛ اپل، حالا در رتبه دوم فروش دنیا ایستاده. بعضی گمان می نمایند این ارتقا برای شیائومی موقتی ست. اپل هم اصلا از این تغییر شرایط راضی نیست. پس رقابت تازه ای درخواهد گرفت. برای شیائومی ماندن در جایی که هست. و...

25 مرداد 1400

ورود و خروج به مشهدمقدس ممنوع شد

سرهنگ محمد قانعی نژاد گفت: با هدف جلوگیری از ترددهای غیرضروری و با توجه به شیوع موج پنجم کرونا ورود و خروج خودرو به مشهدمقدس ممنوع شده است.

23 مرداد 1400

خودرو مقرون به صرفه قیمت ایران خودرو چقدر به واقعیت نزدیک است؟

خودرو مقرون به صرفه قیمت همیشه یک شعار رویایی در صنعت خودروسازی کشور است. بسیاری از مسوولان صنعتی و روسای بنگاه های دولتی، همراه با سرانجام فعالیت دولت دوازدهم بر وعده و وعید های خود افزوده اند.

9 مرداد 1400

رسانه های اصلاح طلب و زرد به جای آنکه ناظر قدرت باشند، ماشین توجیه اقدامات شهرداری شدند

سعید طلوعیان با اشاره به افشای قرارداد های مالی سنگین شهرداری با رسانه ها برای پوشش اخبار مرتبط شهرداری نام کرد؛ همه می دانیم که خبرگزاری ها و رسانه های محلی اخبار مربوط به شهرداری و اقدامات آن را پوشش می دهند و نیازی به انعقاد قرارداد با رسانه ها برای...

7 مرداد 1400

حساسیت بالای ملاقات پرسپولیس - گل گهر، چشم سپاهان و استقلال به تیم قلعه نویی

استقلال در دو بازی رفت و برگشت توانست گل گهر سیرجان را شکست بدهد و حالا شاگردان امیر قلعه نویی می خواهند یقه پرسپولیس را در آزادی بگیرند.

22 تیر 1400

خودنمایی میلیونرهای انگلیسی در خیابان با اتومبیل های لوکس (تصاویر)

خودنمایی و فخرفروشی با لاکچری ترین اتومبیل ها فقط مختص به خیابان های تهران نیست بلکه در سایر نقاط جهان نیز دیده می شود. نمونه اش اتفاقی که روز گذشته در انگلیس افتاد و باعث خشم بسیار زیاد ساکنان یک محله شد.

17 تیر 1400

درخواست تشکل های دانشجویی دانشگاه گیلان از نمایندگان استان ، سرویس رفت و آمد دانشجویان برقرار گردد

تشکل های دانشجویی دانشگاه گیلان در نامه ای به اعضای مجمع نمایندگان استان خواهان حل مشکل رفت و آمد دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان شدند.

27 خرداد 1400
تعداد: (105)