نجات گمشدگان منطقه کوهستانی شیرکوه یزد

به گزارش کلاه تهران، خبرنگاران/یزد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات دو فرد گمشده در منطقه کوهستانی شیرکوه توسط تیم های کوهستان هلال احمر تفت و واکنش سریع استان اطلاع داد.

نجات گمشدگان منطقه کوهستانی شیرکوه یزد

دکتر محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این رابطه اظهار کرد: بنا به گزارش مردمی به مرکز کنترل هماهنگی عملیات EOC جمعیت هلال احمر استان یزد مبنی بر گم شدن دو نفر در منطقه کوهستان شیرکوه تفت، تیم های امداد و نجات کوهستان تفت و واکنش سریع استان به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه نمود: نجاتگران هلال احمر با استفاده از ست کوهستان پس از دسترسی به افراد گرفتار شده، در محدوده پناهگاه جهادی به سمت قله شیرکوه آن ها را به پایین کوه و منطقه امن منتقل کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه نیروهای عملیاتی پس از پیدا شدن دو فرد گمشده، نسبت به انتقال آنها به منطقه امن اقدام کردند، مطرح کرد: این عملیات 12 ساعت طول کشید که در این عملیات هشت نیروی عملیاتی با 2 خودرو عملیاتی از مرکز استان و شهرستان تفت حضور داشتند.

وی یادآور شد: این مأموریت از ساعت 23 و 30 دقیقه شب گذشته شروع شد و ساعت 14 امروز با موفقیت به انتها رسید.

به گزارش کلاه تهران و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حرازی زاده در انتها افزود: تیم های امداد این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در هر ساعت از شبانه روز در صورت بروز مشکل می توانند با شماره سه رقمی 112 جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نجات گمشدگان منطقه کوهستانی شیرکوه یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات گمشدگان منطقه کوهستانی شیرکوه یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید