استارتاپ

لوکیشن های فیلم و سریال های ایرانی و گردشگری فیلم

گردشگری فیلم یا Film Tourism در واقع یکی از فعال ترین بخش ها در مجذوب کننده سازی مقاصد گردشگری کشورهای مختلف جهان به شمار می رود. سریال ها و فیلم های سینمایی معروفی که از طریق پرده نقره ای سینما و همچنین سینما های خانگی میلیاردها مخاطب جعبه سیاه، الهام بخش...

4 بهمن 1400

ویزای کانادا: تورنتو، واترلو به اسم یکی از برترین زیست بوم های استارتاپی دنیا معرفی گردید

تورنتو در رتبه بندی برترین شهرهای استارتاپی دنیا چند پله صعود کرد.

10 شهریور 1400

اکوسیستم نوآوری اقتصاد دیجیتال در حال توسعه است

ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اعلام توسعه اکوسیستم فناوری و نوآوری اقتصاد دیجیتال در کشور، از افزایش دو برابری شرکت های خلاق در این حوزه اطلاع داد.

17 مرداد 1400

روز های سخت اوبر

آلمان با صدور حکمی، فعالیت های شرکت ارائه دهنده خدمات مسافربری اوبر را در این کشور متوقف و بیان کرد که این شرکت آمریکایی، مجوز لازم برای ارائه خدمات جابه جایی مسافران با استفاده از خودرو های اجاره ای را ندارد.

19 بهمن 1398

ابداع روش جدید و ارزان برای مهار ریزگردها

محققان دانشگاه جهرم پیروز به ابداع روشی نوین برای مهار ریزگردها شده اند که این ابداع توانسته در کم کردن هزینه دولت برای حل معضل بزرگ کشور نقش اثرگذاری داشته باشد.

20 مرداد 1398

ابداع مبلمان رباتیک برای آپارتمان های کوچک

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، شرکت ایکیا میخواهد یک مبلمان رباتیک را ابداع کند.

8 مرداد 1398

جذب سربازان نخبه پژوهشی در پژوهشگاه علوم ورزشی

رییس پژوهشگاه علوم ورزشی با اشاره به عقد تفاهمنامه همکاری با بنیاد ملی نخبگان گفت: به منظور حمایت از سربازان نخبه پژوهشگرعلوم ورزشی به دنبال آن هستیم تا با جذب سربازان نخبه، عملکرد موفقی در اجرای طرح های تحقیقاتی و پژوهشی داشته باشیم.

21 اردیبهشت 1398