ابداع مبلمان رباتیک برای آپارتمان های کوچک

به گزارش کلاه تهران به نقل از انگجت، شرکت ایکیا میخواهد یک مبلمان رباتیک را ابداع کند.

ابداع مبلمان رباتیک برای آپارتمان های کوچک

درهمین راستا ایکیا اعلام نموده با استارت آپ آمریکایی Ori مشغول همکاری است که مبلمان رباتیکی بسازد که برای زندگی در آپارتمان های کوچک مناسب است.

مبلمان مذکور ROGNANنام گرفته و در 2020 میلادی عرضه می گردد.

هرچند اصطلاح مبلمان رباتیک تصویری از فیلم های علمی تخیلی را به یاد می آورد اما احتمالاً شامل مبلمانی خواهد بود که روی چرخ ها حرکت می نمایند. تصویری از طرح اولیه چنین مبلمانی یک کمد بزرگ همراه کاناپه ها در یک سو و تختخواب در سوی دیگر آن را نشان می دهد. با فشار دکمه ای تختخواب زیر این واحد جمع و در نتیجه فضای کف اتاق خالی می گردد.

کل این یونیت که روی مسیری ریلی به عقب و جلو می رود، فضای ذخیره زیادی را فراهم می نماید.

علاوه برآنچه گفته شد یک میز تحریر تاشو نیز وجود دارد. در تصویر منتشر شده می تواند بخش زیادی از مایحتاج ضروری را نگهداری کرد. چنین یونیتی مساحتی معادل 10 متر مربع دارد.

این درحالی است که هر روز تعداد بیشتری از افراد زندگی در شهرهای شلوغ را برمی گزینند و این دو شرکت چنین یونیتی را راه حلی برای استفاده بهینه از فضای اندک می دانند.

ایکیا این مجموعه مبلمان را به عنوان بخشی از برنامه سالانه روز طراحی دموکراتیک خود را ارائه نموده است. علاوه برآن شرکت مذکور آپدیت هایی برای اپلیکیشنTRADFRI عرضه نموده که به کاربران اجازه می دهد سیستم های نورپردازی مخصوص خود را طراحی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ابداع مبلمان رباتیک برای آپارتمان های کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابداع مبلمان رباتیک برای آپارتمان های کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید