کتاب هایی به پیشنهاد میرجلال الدین کزازی

به گزارش کلاه تهران، تهران (پانا) - میرجلال الدین کزازی با معرفی کتاب های کیمیاگر و تنگنا گفت آن چه دو داستان کیمیاگر و تنگنا را از نگاه بسیار دور و فراخ به هم پیوند می دهد آن است که داستان آکنده از رخدادهای پی درپی است که زنجیره وار به دنبال یکدیگر می آیند؛ رخدادهای رازآمیز و شگفت انگیز که خواننده را ناچار می دارند، داستان را پی بگیرد.

کتاب هایی به پیشنهاد میرجلال الدین کزازی

به گزارش روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، میرجلال الدین کزازی، نویسنده، مترجم و شاهنامه پژوه با پیوستن به پویش کتابخوانی ملی که توسط این سازمان برگزار شده است، اعلام کرد: در این روزها دو کتاب خوانده ام که دل پسند من افتاده است. اگر با نگاه دور و بسیار فراخ به این کتاب ها بنگریم می توانیم همانندی هایی در میانه آن دو بیابیم و بر پایه آن دو کتاب را با یکدیگر بسنجیم.

او اضافه نمود: یکی از این کتاب ها داستانی است نوشته نویسنده ای ایرانی؛ داستانی که سالی پیش از آن که من پای به دنیا بگذارم، نوشته شده و به گونه پاورقی در هفته نامه ای به چاپ می رسیده است. داستانی به نام کیمیاگر از حمزه سردادور. این کتاب را به من ارمغان نموده بودند و چندی در کتابخانه من باقی مانده بود و من روزی از سر کنجکاوری آن را برگرفتم تا نگاهی بدان بیافکنم. دید و داوری من درباره آن به گونه ای بود که نمی انگاشتم آن را از شروع تا انجام خواهم خواند اما این داوری و دید درست نبود. هنگامی که به خواندن داستان شروع نهادم مرا درکشید و با خود برد.

کزازی همچنین گفت: کتاب دیگر که کمابیش همزمان با کیمیاگر خوانده ام داستانی است از این نویسنده، داستانی به نام تنگنا که بستر داستان فناوری رسانه ای است و شگفتی هایی در آن می توان دید و یافت. آن چه این دو داستان را از نگاه بسیار دور و فراخ به هم پیوند می دهد آن است که داستان آکنده از رخدادهای پی در پی است که زنجیره وار به دنبال یکدیگر می آیند؛ رخدادهای رازآمیز و شگفت انگیز که خواننده را از پی گرفت داستان ناچار می دارند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کتاب هایی به پیشنهاد میرجلال الدین کزازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب هایی به پیشنهاد میرجلال الدین کزازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید