کتاب سیر تا روابط عمومی در مرحله پایانی نگارش
به گزارش کلاه تهران مهدی جمشیدی، نویسنده کتاب سیر تا روابط عمومی در مورد این اثر گفت: در زبان و قلم این کتاب بیشتر به نگارش عامیانه توجه شده و ادبیات ارتباطات انسانی در وجه عامیانه جایگزین متون روابط خصوصی شده است.
وی به شرح یک خطی کتاب اشاره نمود و اضافه کرد: شناخت هنر ناشناخته همراه با نسخه تعالی را برای معرفی این اثر در نظر گرفته ام.
نویسنده کتاب سیر تا روابط عمومی به جامعه هدف و مخاطبان این کتاب اشاره نمود و گفت؛ متاسفانه مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی در ایران به کت و شلوار و کفش پاشنه بلند وابسته شده اند و بیشتر درگیر روابط خصوصی و سازمانی هستند تا برقراری ارتباط با عموم!
مهدی جمشیدی به تازگی در مقام نویسندگی، کتاب سیر تا احمق را با حمایت انتشارات فارابی منتشر و روانه بازار کتاب نموده است.
منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
تاریخ انتشار: 2 اسفند 1399
آخرین بروزرسانی: 2 اسفند 1399
گردآورنده: tehrankolah.mahsanblog.ir
شناسه مطلب: 75059
به "کتاب سیر تا روابط عمومی در مرحله پایانی نگارش" امتیاز دهید
دیدگاه های مرتبط با "کتاب سیر تا روابط عمومی در مرحله پایانی نگارش"
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید