سرخوشی های محمد بحرانی

به گزارش کلاه تهران، فیلم نیوز/ از محمد بحرانی که این روزها با جناب خان ستاره خندوانه است، چه می دانید؟

سرخوشی های محمد بحرانی

هفت سال پیش که شخصیت جناب خان در سریال خانگی کوچه مروارید به دنیا آمد، کمتر کسی پیش بینی می کرد او بزدوی ستاره برنامه خندوانه می گردد.جناب خان به خندوانه آمد و در کوتاه ترین زمان نگاه ها به سمت او خود خیره شد. طبعا در موفقیت این شخصیت خیلی ها نقش داشته اند اما سهم صداپیشه او را باید بیش از دیگران دانست: محمد بحرانی.

بحرانی پیش تر توانایی اش در صداپیشگی را اثبات نموده بود و جناب خان وجهی دیگر از استعداد او را نمایان کرد. نام بحرانی این روزها فقط به خاطر جناب خان سر زبان ها نیست ؛ او همزمان که در سریال کمدی دراکولا بازی دارد ، یک نقش جدی در سریال آنها از خود به جا گذاشت.

شخصیت جناب خان در خندوانه بالا و پایین زیاد داشته است. گاهی در اوج بوده و گاه راستا را درست نرفته. در فصل تازه خندوانه اما سر جای خودش ایستاده. هم حضورش در برنامه به مقدار است و هم شوخی هایی که برایش نوشته می گردد ، از قالب جناب خان بیرون نمی زند. همین مقدار نگه داشتن است که باعث می گردد حرف های جدی جناب خان ، به دل بنشیند. محمد بحرانی هم حواسش هست که جمله ها را آن گونه بیان کند که به دهان جناب خان می آید. حتی در بداهه گویی ها ، کار از دست بحرانی خارج نمی گردد و شخصیت جناب خان در اخیتار اوست.

محمد بحرانی از روزهای شروع فعالیت حرفه ای به بازیگری علاقه داشته و حضور او مقابل دوربین در سال های اخیر پررنگ تر از قبل شده است.بحرانی حالا سریال دراکولا را در شبکه خانگی دارد؛ در نقش مهیار مهرافزون (غضنفر چمچاره). شخصیتی که از او در دو فصل سریال دیده ایم ، آشنا است: آدم های تازه به دوران رسیده ای که فاقد هویت هستند و با هر وزشی به سمتی می فرایند. آن چه شخصیت مهیار را متفاوت و البته مجذوب کننده نموده ، افزودنی های بحرانی است. ظاهر جدی این بازیگر با موهای تراشیده و سبیل پرپشت ، نسبتی با رفتارهای او ندارد و همین تعارض از مخاطب خنده می گیرد.

اما در ادامه، حاصل کوشش برای نیفتادن به تکرار برای محمد بحرانی می گردد سریال آنها.او در یکی از اپیزودهای سریال به نام جان حامد نقشی جدی برعهده داشت که دو هفته پیش توزیع شد. در زمانی که قاطبه مخاطبان او را بازیگری کمدی می دانند، همزمانی پخش آنها با سریال دراکولا نشان می دهد محمد بحرانی در نقش های جدی هم صاحب استعداد است.امتیاز بازی بحرانی در فصل عذاب وجدان استاد رقم می خورد. او بخوبی این حس که توام با غم است را در بازی اش منتقل نموده و تا سرانجام بیننده را با خود همراه می نماید.

نویسنده: احمد رنجبر

منبع: همگردی

به "سرخوشی های محمد بحرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخوشی های محمد بحرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید