تعداد آثار واصله به دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم رشد از 2000 فیلم گذشت

به گزارش کلاه تهران، تهران (پانا) - مدیر اجرایی پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از شرکت بیش از 2000 فیلم ساز ایرانی و خارجی در این دوره از جشنواره اطلاع داد.

تعداد آثار واصله به دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم رشد از 2000 فیلم گذشت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، محمدرضا شکرریز بیان کرد: بر اساس آمار دبیرخانه فیلم رشد با توجه به سرانجام فرصت اولیه اعلام شده در فراخوان جشنواره پنجاه و یکم، تا شنبه 17 مهرماه بیش از 2000 فیلم ایرانی و خارجی در دو بخش بین الملل و ملی دریافت شده است. اما بنابر تصمیم شورای برنامه ریزی جشنواره و موافقت دبیر محترم، مهلت فراخوان مجدداً تا سرانجام مهرماه تمدید شده است که با تمدید این مهلت، پیش بینی می گردد تا سرانجام مهرماه آثار دریافتی از مرز 2500 فیلم هم بگذرد.

مدیر اجرایی پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد اضافه نمود: غربالگری ها و آنالیز های اولیه آثار دریافتی از چندی پیش شروع شده و به زودی گروه های هیئت انتخاب کار ارزیابی و داوری آثار را به طور رسمی شروع خواهند نمود. بعلاوه سال جاری برای نخستین بار از تعدادی از معلمان فیلم ساز سراسر کشور هم دعوت به عمل آمده تا در کار آنالیز آثار به اسم اعضای هیئت انتخاب دبیرخانه فیلم رشد را کمک نمایند که به زودی اسامی این افراد اعلام خواهد شد.

گفتنی است بر اساس آخرین خبر دبیرخانه فیلم رشد همه فیلم سازان ایرانی و خارجی علاقه مند به شرکت در پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد که تا تاریخ 15 مهرماه پیروز به ثبت نام و ارسال آثار خود نشده اند، تا سرانجام روز آدینه 30 مهرماه جاری فرصت خواهند داشت که نسبت به ثبت نام و ارسال اثر خود اقدام نمایند. تهیه نمایندگان و فیلم سازان محترم می توانند با مراجعه به سایت eff.roshd.ir ضمن مطالعه و رعایت ضوابط آئین نامه جشنواره فیلم رشد، از دو روش زیر نسبت به ثبت نام و تحویل آثار خود اقدام نمایند.

الف) تکمیل فرم شرکت در جشنواره و بارگذاری لینک اثر در سامانه eff.roshd.ir

ب) تکمیل فرم شرکت در جشنواره، دریافت کد رهگیری و ارسال اثر بر روی لوح فشرده به نشانی :

تهران- خیابان ایرانشهر شمالی- نبش کوچه آذرفر- پلاک 270 - دبیرخانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی

شماره تلفن های دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم رشد : 87196563 - 87196557 - 88301479 (021) در روزهای فعال از ساعت 8 صبح تا 14 آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت نمایندگان است.

بعلاوه نشانی الکترونیکی [email protected] آماده دریافت پیغام های مکتوب فیلم سازان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تعداد آثار واصله به دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم رشد از 2000 فیلم گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد آثار واصله به دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم رشد از 2000 فیلم گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید