موسیقی

خلاقیت زورکی نیست! برای یافتن منبع الهام بخش تازه، استراحت کنید و با انجام یک کار بی ربط یا اصلا هیچ کاری نکردن از رکود دربیایید!

آیا تا به حال سعی نموده اید در کاری خلاقیت به خرج بدهید و نوآوری کنید، اما با وجود تمام کوشش ها، آن صدای یگانه الهام بخش به مغز شما خطور پیدا ننموده باشد؟!

25 فروردین 1401

لوکیشن های فیلم و سریال های ایرانی و گردشگری فیلم

گردشگری فیلم یا Film Tourism در واقع یکی از فعال ترین بخش ها در مجذوب کننده سازی مقاصد گردشگری کشورهای مختلف جهان به شمار می رود. سریال ها و فیلم های سینمایی معروفی که از طریق پرده نقره ای سینما و همچنین سینما های خانگی میلیاردها مخاطب جعبه سیاه، الهام بخش...

4 بهمن 1400

شصت و دومین محفل ترانه آواز باحضور داوود رحمت الهی در فرهنگسرای سرو

تهران (پانا) - شصت و دومین نشست نقد و بررسی ترانه آواز با حضور داود رحمت الهی درهنگسرای سرو برگزار می شود.

28 دی 1400

راه های مقابله با پرخوری

گرسنگی، احساسی ناخوشایند است که بروز نابهنگام آن باعث بر هم خوردن تمرکز می شود. این اتفاق معمولاً در افراد تحت رژیم غذایی بیشتر رخ داده و اختلال در تمرکز را در آنان جدی تر می کند.

22 آبان 1400

موبایل به دست ها در کنسرت و تئاتر در پی چه هستند؟

به جرات می توان گفت یکی از فاخرترین کنسرت های موسیقی در چندسال اخیر کنسرت های کیوان کلهر در تهران بود که با استقبال بالای مخاطبان موسیقی در ایران همراه شد. در متن این کنسرت ها و در نمونه های مشابه مانند کنسرت علیرضا قربانی که لحظه های زیبایی از هنر رقم...

16 مهر 1400

اعتراضات هزاران نفری در سراسر فرانسه علیه محدودیت های کرونایی

وزارت کشور فرانسه اظهار داشت، 142 هزار تن در سراسر فرانسه علیه داشتن اسناد اجباری کرونا برای ورود به اماکن و استفاده از وسایل نقلیه عمومی، اعتراض کردند.

15 شهریور 1400

کارت پستال از آلماتی؛ مرکز هنر و صنایع دستی

مرکز نو هنر و صنایع دستی که در آلماتی اففتاح شده است، محل تلاقی صنایع دستی سنتی و هنرهای مدرن است. این مرکز را برترین متخصصان صنایع دستی از آلماتی اداره می نمایند.

30 تیر 1400

آنالیز جشنواره موسیقی فجر در پرس تی وی

تهران (پانا) - برنامه راهنمای هنری ایران(iran art guide) شبکه پرس تی وی به موضوع برگزاری جشنواره موسیقی فجر اختصاص دارد. به همین مناسبت، گلنار فرنودی، مجری برنامه به گفت و گو با شاهین فرهت دبیر جشنواره سال گذشته موسیقی فجر خواهد پرداخت تا ابعاد برگزاری این رویداد...

1 فروردین 1400

تهیه کننده انیمیشن های مشهور ایرانی: 200 نفر پای کار فراوری بچه زرنگ بودند

گروه هنرپویا که پیش تر اغلب انیمیشن دوستان ایرانی آ ن ها را با فراوری دو اثر شاهزاده روم و فیلشاه می شناسند، مدتی است درگیر فراوری تازه ترین پویانمایی خود با نام بچه زرنگ هستند.

6 دی 1399

گذران روز های کرونایی با آقامحمدخان و سه تفنگدار!

هرچند شیوع ویروس کرونا و دوران قرنطینه، باعث آشتی بیشتر مردم با کتاب شد، اما هفته کتاب و کتاب خوانی فرصت خوبی برای رجعت دوباره به کتاب، یار مهربان است.

28 آذر 1399

افزایش شمار مبتلایان کروناویروس در ترکیه به 47 تن

ترکیه 29 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا را در خاک این کشور تأیید کرد که شمار کل مبتلایان را به 47 نفر رساند.

16 اردیبهشت 1399

حدس ها درباره برندگان احتمالی گلدن گلوب 2020 به روایت گاردین

فقط چند ساعت تا اعلام برندگان جایزه گلدن گلوب 2020 مانده است و بخش سینمایی سایت گاردین حدس هایی درباره برندگان احتمالی گلدن گلوب 2020 ارائه داده است. فردا صبح مشخص می شود که تحلیلگران گاردین تا چه اندازه تصور درستی از انتخاب های امسال داشته اند. در ضمنً دوشنبه...

6 اسفند 1398

سلبریتی های گریزان از فناوری ، گوشی هوشمند فقط دردسر است

رابی ویلیامز، التون جان، ورنر هرتسوگ و ادی ردمین از سرشناس ترین ستاره های دنیای هنر هستند که رابطه ای تیره و تار با گوشی همراه و فناوری های نوین دارند.

17 دی 1398

دیپلماسی فرهنگی یک ضرورت است

شهردار شیراز دیپلماسی فرهنگی و ارتباط بین شهرهای جهان را یک ضرورت و از سیاست های محوری شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز دانست.

28 آذر 1398

با سینما بگویید مسلمانان تروریست نیستند، زن ایرانی از زاویه دیگر

خبرنگاران-گروه هنر: لوئیچی کامپونیلی مدیر فستیوال سینمایی سالنتو ایتالیا که شناخت خوبی هم از سینمای ایران دارد چندی پیش به دعوت عباس رافعی و فرید میرخانی دو فیلمساز ایرانی در کشورمان حضور یافت تا بیشتر با ایران و هنر ایرانی آشنا گردد. وی در این سفر با...

13 آذر 1398

روحانی از مجلس درباره عدم واریز یارانه ها تذکر گرفت

نمایندگان قزوین و نیشابور در تذکری به رئیس جمهور خواستار این شدند که رئیس جمهور درباره عدم واریز یارانه افرادی که به دلایل نامعلوم یارانه آن ها قطع شده، دستوری صادر کند.

12 آبان 1398

پیشنهادات استاندار کرمان برای برطرف کم آبی، تبدیل خانه های قدیمی شهر به خانه موزه هنر

استاندار کرمان برای جلوگیری از جیره بندی آب در استان راه چاره موجود را انتقال آب از حوزه مجاور کرمان به ویژه سد صفارود عنوان و تاکید نمود: برای تامین آب شرب کرمان غیر از اجرای این پروژه راه چاره دیگری وجود ندارد.

7 شهریور 1398

موسیقی جان روزت مبارک!

موسیقی خواه نا خواه با زندگی روز مره همه ما سروکار دارد.از موسیقی صدای گنجشکان گرفته تا سنفونی بهترین نوازنده ها همگی با یک زبان و یک هدف سعی در برقراری ارتباط با رو و جسم و جان ما دارند و برای آرامش خاطر ما نواخته می شوند.

6 شهریور 1398

هفته تئاتر ایران در روسیه گشایش یافت

مسکو - خبرنگاران - هفته تئاتر ایران در روسیه طی مراسمی با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران و جمعی از علاقه مندان روس به هنر و فرهنگ ایران در مسکو گشایش یافت.

11 تیر 1398

غرفه ایران پربازدیدترین غرفه جشنواره غذا در صربستان

بلگراد-خبرنگاران- جشنواره غذای بلگراد که روز شنبه در مرکز تجاری کامرس بانک در بلگراد پایتخت صربستان برگزار شد و غرفه ایران با استقبال چشمگیر بازدید کنندگان قرار گرفت.

3 تیر 1398
تعداد: (22)