بمرانی در برج میلاد روی صحنه می رود، انتشار آلبوم ویژه

به گزارش کلاه تهران، گروه بمرانی روز چهارم دی ماه تازه ترین کنسرت خود را در مرکز همایش های برج میلاد تهران روی صحنه می برد. این گروه در کنسرت پیش رو علاوه بر اجرای قطعات خاطره انگیز خود، قطعات جدیدی را هم از آلبوم های منتشر نشده خود اجرا می نمایند. این در حالی است که بهزاد عمرانی یکی از اعضای گروه از انتشار تک قطعه جدیدشان با نام پاییز هم خبر داده که احتمالا تا پیش از کنسرت پیش رو، به همراه موزیک ویدئو آن منتشر خواهد شد.

بمرانی در برج میلاد روی صحنه می رود، انتشار آلبوم ویژه

گروه بمرانی این روزها مشغول کار روی آلبوم سوم خود هستند که در مرحله فراوری قرار گرفته است و قطعات خارجی و حالت درونی از آن منتشر شده است. علاوه بر آن، آلبوم دیگری با نام 1340 از این گروه فراوری شده که کاور قطعات پاپ دهه 40 ایران هستند و در حال اخذ مجوزهای ضروری است.

گروه بمرانی که از شروع فعالیتش با حضور در گروه های تئاتری توانست با مخاطبانش ارتباط برقرار کند طی ماه های اخیر با حضور هم زمان در سه فیلم سینمایی کلمبوس ساخته هاتف علیمردانی، مارموز ساخته کمال تبریزی و بی نامی ساخته علیرضا صمدی حضور فعالی در موسیقی فیلم ها هم داشته است.

بمرانی پیش از این هم تجربه ساخت موسیقی برای فیلم های خواب زده ها به کارگردانی فریدون جیرانی، زاپاس به کارگردانی بهرنگ توفیقی و مستند میراث ناپدری ساخته نیما مهدیان را داشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بمرانی در برج میلاد روی صحنه می رود، انتشار آلبوم ویژه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمرانی در برج میلاد روی صحنه می رود، انتشار آلبوم ویژه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید