بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پست بانک ایران از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تلکام

به گزارش کلاه تهران، دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران به همراه طهمورث الیاسی بختیاری و فرهاد بهمنی اعضای هیات مدیره، محسن اخلاقی مدیر امور حراست و جعفر خانی و سیدیعقوب علویان روسای ادارات کل حسابرسی داخلی و مبارزه با پولشویی از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تلکام بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پست بانک ایران از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تلکام

به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: وی در ابتدا از غرفه این بانک مستقر در سالن 8 و 9 بازدید و با کارشناسان حاضر در این غرفه و بازدیدنمایندگان تبادل نظر نمود و در ادامه از غرفه های مستقر در این سالن و سایر غرفه ها بازدید و با مسئولان و دست اندرکاران به تبادل نظر پرداخت و آمادگی لازم را برای هرگونه همکاری و ارائه خدمات متنوع بانکی به آنان اعلام داشت.

حضور پست بانک ایران در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تلکام

پست بانک ایران درکنار سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راهکار های نوآورانه (تلکام 99) که طی روزهای پنجم لغایت هشتم اسفندماه امسال درمحل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می گردد حضوری فعال دارد.

بنابر این گزارش: این بانک با ایجاد غرفه مستقل در سالن 8 و 9، خدمات این بانک را برای بازدیدنمایندگان عرضه و علاوه بر آن، مدیران و کارشناسان حوزه های مختلف با حضور در غرفه اختصاصی بانک، آماده پاسخگوئی به بازدیدنمایندگان بوده و نشست های صمیمی هم با آنان برگزار می نمایند.

بعلاوه آخرین دستاوردها، فعالیت ها، برنامه ها و اقدامات این بانک در قالب بروشورها، بنرها و پوسترهای تبلیغاتی به بازدیدنمایندگان معرفی می گردد.

لازم به ذکر است: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تلکام با شعار؛ توسعه بازار فناوری بومی، پیشران فراوری برای همه طی روزهای پنجم لغایت هشتم اسفندماه امسال از ساعت 9 لغایت 17درمحل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پست بانک ایران از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تلکام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره پست بانک ایران از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تلکام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید