مطالبات بیمه ای سال گذشته بخش خصوصی تا سه ماه دیگر تسویه می گردد

به گزارش کلاه تهران، انوشیروان محسنی بندپی ظهر پنجشنبه در کارگروه اشتغال استان اصفهان گفت: تامین اجتماعی یک سازمان درآمد - هزینه است و دولت هیچ حمایتی از بخش خصوصی نمی کند.

مطالبات بیمه ای سال گذشته بخش خصوصی تا سه ماه دیگر تسویه می گردد

وی بیان داشت: طرح تفویض اختیارات از پایتخت به استان ها که از سوی استاندار اصفهان مطرح شد را به عنوان یک مصوبه ملی تلقی و این طرح را برای بانک های عامل ارسال می کنیم.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: دولت دو بسته حمایتی برای معیشت مردم تعریف نموده که یک بسته برای کل جامعه است و یک بسته برای پنج دهک از جامعه که حداقل حقوق را دریافت می نمایند و به صورت ویژه تر تحت حمایت قرار می گیرند، اجرایی خواهد شد.

وی توضیح داد: در حال حاضر طرح اشتغال روستایی را به شکل وسیع در روستاها اجرایی کردیم و اعتبارات خوبی در این حوزه تخصیص یافته است.

محسنی بندپی با اعلام اینکه دریافتی مستمری بگیران 4 برابر افزایش یافته است، افزود: در حالی دریافتی مستمری بگیران افزایش یافته است که بعد از چند سال شاهد این افزایش بودیم و بر پایه برنامه ششم توسعه هر ساله این رقم افزایش می یابد.

وی افزود: گزارش مرکز پژوهش های مجلس در شهریورماه منتشر گردیده که طبق آن در بین سال های 93 تا 96، سه میلیون نفر به جمعیت فعال کشور اضافه گردیده و از این تعداد برای 2.1 میلیون نفر اشتغال زایی گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مطالبات بیمه ای سال گذشته بخش خصوصی تا سه ماه دیگر تسویه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبات بیمه ای سال گذشته بخش خصوصی تا سه ماه دیگر تسویه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید