شاهرخ پاسخ شاهین را داد: تعیین بود در استادیوم چه کسی تشویق می شد و چه کسی فحش می خورد، او دروغ می گوید، از پروین بپرسید

به گزارش کلاه تهران، شاهرخ بیانی بازیکن پیشین استقلال در واکنش به اظهارات برادرش شاهین گفت که او دروغ می گوید و حرف هایش درست نیست.

شاهرخ پاسخ شاهین را داد: تعیین بود در استادیوم چه کسی تشویق می شد و چه کسی فحش می خورد، او دروغ می گوید، از پروین بپرسید

شاهرخ بیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی کلاه تهران، درباره دربی 88، شرایط استقلال، اظهارات برادرش شاهین و ... صحبت هایی انجام داد که در زیر می خوانید.

کلاه تهران: پیش بینی تان از دربی روز پنجشنبه چیست؟

پیش بینی دربی کار سختی است. این بازی به خاطر هواداران، جذابیت بالایی دارد. هر تیمی که به لحاظ روحی خوب بوده و از موقعیت هایش استفاده کند، برنده دربی خواهد بود. شاید بگویند شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال بوده و روی کاغذ برنده است، اما دربی ارتباطی به شرایط تیم ها ندارد. بارها رخ داده تیمی که شرایط خوبی نداشته، برنده گردیده است. امیدوارم دربی روز پنجشنبه جذاب باشد و همانند برخی از بازی ها، شاهد درگیری و خطای زیاد نباشیم.

کلاه تهران: چه خاطره ای از دربی دارید که کمتر به آن اشاره نموده اید؟

خاطراتم از دربی زیاد است، اما یک بازی را به خاطر دارم که مدام حمله می کردیم، ولی بازی مساوی شد. یک سال هم به پرسپولیس رفتم، اما گلی که پرویز مظلومی در دربی سال 62 زد، هنوز در ذهنم باقیمانده است. دیداری که 120 هزار نفر برای تماشای آن به ورزشگاه آزادی آمده بودند و دیگر چنین بازی تکراری نمی گردد. تماشاگران روی دکل های برق هم نشسته بودند، اما هیچ اتفاقی نیفتاد و خون از بینی کسی نیامد. امیدوارم با توجه به مسائل اقتصادی که مردم دارند، دربی بازی جذابی گردد و اتفاق بدی نیفتد.

کلاه تهران: شاهین برادر شما در گفت وگویی که با کلاه تهران انجام داده، گفته که به خاطر پول به پرسپولیس رفتید. او مدعی گردیده که زمین و 160 هزار تومان پول از پرسپولیس گرفتید که حتی علی پروین هم از آن خبر نداشت.

او (شاهین) زیاد حرف می زند. آنقدر دروغ گفته که خنده ام می گیرد. یک بار گفته من پرسپولیسی ام، الان هم مدعی گردیده من پول گرفتم. او می خواهد من را خراب کند، اما مردم همه چیز را بهتر می دانند. دوست ندارم در رابطه با او خیلی صحبت کنم. شاهین بیانی: در فضای مجازی باید دید که من محبوب ترم یا شاهرخ

کلاه تهران: ادعای او درست است که مادرتان از امیر قلعه نویی خواست سند خانه را برگردانید اما شما آن خانه را فروخته و راهی ترکیه شدید؟

اصلا چنین چیزی نیست.

کلاه تهران: اما برادرتان گفته مسائلی برای خودش و خانواده به وجود آوردید که باعث شد دیگر نتوانستید در ایران بمانید.

من از ترکیه به ایران می آیم و می روم. این حرف ها را می زند که مجبور می شوم پاسخ بدهم.

کلاه تهران: شاهین گفته اختلافش با شما از زمانی آغاز شد که هیئت مدیره تصمیم گرفت بازوبند کاپیتانی استقلال را به او بدهد...

اصلا این حرف ها نبود. شاهین یک سال کاپیتان استقلال در جام باشگاه های آسیا شد و پس از آن باز هم من کاپیتان بودم. شما تاریخ استقلال را نگاه کنید. او به خاطر برخی شرایط کاپیتان استقلال شد. در پرسپولیس هم کاپیتان شدم.

کلاه تهران: در قبال اینکه گفته در صفحات مجازی معین است که از میان او و شما چه کسی نزد هواداران محبوب است، چه واکنشی دارید؟

هواداران می دانند چه کسی محبوب است. وقتی وارد ورزشگاه می شدیم، معین بود چه کسی تشویق می گردد، چه کسی فحش می خورد! شاهین پس از 35 سال حرف هایی برای خودش می زند. بگذارید آنقدر این کار را بکند تا خسته گردد. الان با هم به ورزشگاه برویم تا ببیند چه کسی بیشتر تشویق می گردد. من دوران بازیگری محبوبیت داشتم و همیشه به هواداران احترام می گذاشتم. به خاطر اختلافی که با یک بازیکن داشتم، باشگاه استقلال از من خواست بروم. به باشگاه گفتم یا جای من در استقلال است یا این بازیکن. من هم به خاطر دوستانی که داشتم، به پرسپولیس رفتم.

کلاه تهران: یعنی پرسپولیسی نبودید؟

اگر پرسپولیسی بودم که در همان تیم می ماندم، چه مسئله ای داشتم که نمانم؟ اصلا چرا دوباره به استقلال برگشتم؟ بروید از خود پروین سؤال کنید. او می داند شاهرخ استقلالی است یا پرسپولیسی.

کلاه تهران: شاید زدن دو گل با پیراهن پرسپولیس به استقلال شائبه پرسپولیسی بودن تان را بیشتر کرد.

من فوتبال حرفه ای بازی می کردم. در استقلال هم بازی می کردم، به پرسپولیس گل زدم. از دوران کودکی هوادار استقلال بودم و هر چه دارم از این تیم است. بگذارید شاهین هر چه دلش می خواهد بگوید. هواداران استقلال می دانند چه کسی زحمت کشید. بگذارید موضوعی را برای تان تعریف کنم، پس از دومین قهرمانی در جام باشگاه های آسیا، فصل بعدِ این رقابت ها، مقابل یک تیم قطری، داور دقیقه 90 به من کارت زرد داد و فینال را از دست دادم. اگر فینال بازی می کردم، الان استقلال سه ستاره بود. بگذارید شاهین هر چه دلش می خواهد، بگوید. او سنش بالا رفته و کمی مشکل دارد!

کلاه تهران: بحث بعدی، ادعایی است که برادرتان درباره دربی سال 71 مطرح نموده و گفته پس از اینکه استقلال دو گل جلو افتاد، علی پروین بین دو نیمه با دو بازیکن استقلال خوش و بش کرد و از آنها خواست که آرام تر کار نمایند...

به خدا درست نیست. چه کسی گفته باید آرام بازی کنیم؟ مگر می گردد بازیکن استقلال یا پرسپولیس در دربی آرام بازی کند؟ همه آرزوی زدن گل در دربی را دارند تا معروف شوند. به من بگویند آرام بازی کن، به صمد (مرفاوی) هم می توانستند این حرف را بزنند؟ آیا می توان سانتر ارسالی را گل نکرد؟ به دو بازیکن گفته باشند آرام باز کنید، سایر بازیکنان چطور؟

کلاه تهران: ... و پیش بینی تان از نتیجه دربی 88؟

گفتم که پیش بینی سخت است، اما دوست دارم استقلال برنده دربی باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شاهرخ پاسخ شاهین را داد: تعیین بود در استادیوم چه کسی تشویق می شد و چه کسی فحش می خورد، او دروغ می گوید، از پروین بپرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرخ پاسخ شاهین را داد: تعیین بود در استادیوم چه کسی تشویق می شد و چه کسی فحش می خورد، او دروغ می گوید، از پروین بپرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید