حمله هکری جدید علیه توییتر

به گزارش کلاه تهران، چند هفته پس از حمله هکری گسترده علیه حساب های مشاهیر، اکنون توییتر بار دیگر کانون حمله هکری شده است و یک بانک اتحادیه اروپا هک شده است.

حمله هکری جدید علیه توییتر

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، حساب های توییتر متعلق به بانک بازسازی و توسعه اروپا (EBRD) امروز تحت حمله هکری نهاده شد و عباراتی توهین آمیز منتشر کرد.

بیشتر بدانید:

دونالد ترامپ مدعی شد: ترند های توییتر مسخره، غیرقانونی و بسیار ناعادلانه است

توییتر از یک بحران 280 هزار دلاری نجات یافت

شرمندگی توییتر از هک 130 حساب کاربری مشاهیر

حمله هکر گسترده به اکانت های توییتری چهره های مشهور

به نظر می رسد فردی که مستقر در استرالیا است و به وسیله شرکت آنلاین سوئیچ بعضی حساب ها را رهبری می نماید مسئولیت بعضی از این حملات ها اخیر را به عهده می گیرد. مارکوس وارن یکی از اعضای ارشد کمیسیون های آنلاین EBRD معتقد است حساب توییترش توسط این فرد مورد سرقت و جاسوسی نهاده شده است.

هنوز معین نیست که آیا این هک جدید با عملیات هکری توییتر که در تاریخ 15 جولای اتفاق افتاده مرتبط است یا خیر. این پرونده هم اکنون توییتر و اف بی آی تحت آنالیز نهاده شده است. حمله هکری 15 جولای برای توئیتر فاجعه بار بود و باعث شد که هکر ها به حساب های متعلق به کاربران مشهور از جمله بنیانگذار مایکروسافت بیل گیتس، بارک اوباما، مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک و بسیاری دیگر برای دسترسی به کلاهبرداری بیت کوین حمله نمایند.

هکر ها به وسیله مجموعه داخلی ابزار هایی که کنترل گسترده ای روی حساب ها به آن ها می داد، به حساب های سرقتی دسترسی پیدا کردند. گزارش ها حاکی است که ممکن است کارمندان توییتر به هکر ها امکان دسترسی به این ابزار را داده باشند. هنوز معین نیست چه کسی مسئولیت هک های چهارشنبه را بر عهده داشته است.

منبع: انتخاب

به "حمله هکری جدید علیه توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله هکری جدید علیه توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید