با پاهایتان نفس بکشید

به گزارش کلاه تهران، کفشی که امکان تنفس دارد ابتدا یک ایده بود، یک نگاه تازه و یک قول که تیم جی اوکس از همان ابتدا در پی معنا کردن آن بود، رویای طراحی کفشی که در سلامت پا و راحتی بی نظیر است.

با پاهایتان نفس بکشید

25 سال از زمانی که ماریو مورتی، تصمیم گرفت کسب و کار پدری را در پی یک سودای بزرگ تر رها کند، می گذرد.

همه چیز از یک روز داغ تابستانی در صحرای نوادا شروع شد، روزی که ماریو چاقوی سوییسی را از جیبش در آورد و چند سوراخ در زیره لاستیکی کتانی اش ایجاد کرد تا پاهایش کمی خنک تر گردد.

او حالا حس بهتری داشت و به این فکر افتاد که کسی باید یک بار دیگر همه کفش ها را به نوعی دیگر طراحی کند و ماریو همان کسی بود که این کار را انجام داد.

ایده ماریو مورتی یک ایده بلندپروازانه بود: کفشی که هم به اندازه کافی انعطاف پذیر است، هم زیره محکمی دارد و هم دارای قابلیت تنفس است.

خودش در خصوص ایده ای که در ابتدا هیچکس به آن باور نداشت می گوید: من کفش هایی را می خواستم که در عین حال که ضدآب هستند، قابلیت تنفس هم داشته باشند.

اما خودش به طراحی ساده ای که در ذهنش پرورانده بود، با تمام قوا ایمان داشت و همین، این جهت جدید را رقم زد.

10 مدل کفش مردانه که این تابستان لازم دارید!

یک گام کوتاه از رویا تا واقعیت

وقتی مطمئن شد که همه کمپانی های بزرگ کفش، به او پشت نموده اند، ماریو مورتی پولگاتوی 45 ساله تصمیم گرفت با یک وام بانکی، کسب و کار خودش را راه بیاندازد.

این یک گام کوچک بود برای آنکه رویایش را به واقعیت برساند، گامی که او را در مدت کوتاهی به یک میلیاردر تبدیل کرد.

او کارش را با استخدام 5 جوان بی تجربه شروع کرد و البته بد نیست که بدانید حالا بیش از 30 هزار کارمند دارد که آن پنج جوان هم جزوی از آن ها هستند.

تکنولوژی، راه آن ها را برای طراحی کفش هایی که با رویای مورتی همگام بود، آسان کرد. کمپانی کفشی که مورتی پایه گذارش بود، GEOX نام گرفت، ترکیبی از دو واژه GEO از ریشه یونانی به معنای زمین و X که سمبول تکنولوژی است.

جی اوکس توانست به رویایی که در ذهن داشت دست یابد و با یاری تکنولوژی، کفش هایی را طراحی کند که نه تنها دارای قابلیت تنفس بود، بلکه دوام بالایی داشت و می توانست به خوبی انعطاف پذیر باشد.

کمپانی بزرگ پولگاتو حالا در عین حال که تمرکزش را روی طراحی و فراوری کفش نگه داشته بود، برای طراحی انواع لباس گسترش پیدا کرد.

وقتی جی اوکس با بازار همراه می گردد

جی اوکس با فراز و نشیب هایی هم همراه بوده است، از رکود مالی اروپا تا تغییر در ذائقه مد، طی سال های فعالیت این برند، روی آن تاثیر گذاشت تا GEOX برای تغییرات بزرگ آماده گردد.

این تغییر برای جی اوکس به معنای حرکت از سمت کیفیت هایی مانند قابلیت تنفس و ضد آب بودن (در عین حفظ آن ها) به سوی طراحی های خاص و زیبایی است که بتواند نظر زنان را بیشتر جلب کند.

چالش برای جی اوکس شروع شده بود، پس از سال 2000 این برند احتیاج داشت طراحی هایی را روانه بازار کند که هم برای شرایط آب و هوایی مختلف مناسب باشد و هم با مد در سراسر دنیا همگام.

نتیجه رضایت بخش بود، کفش هایی وارد خط فراوری جی اوکس شد که با استایل شهری هماهنگ است، کفش هایی که می توانید آن ها را 10 ساعت بپوشید و در سرانجام روز حس کنید تمام مدت پا برهنه بودید!

چرا جی اوکس بخریم؟

پاسخ روشن است:

  • قابلیت استفاده در فصول و شرایط آب و هوایی متفاوت
  • راحتی بی نظیر
  • حفظ سلامت پاها
  • سبک بودن
  • انعطاف پذیری بالا
  • قابلیت تنفس
  • دوام
  • همگام بودن با جدیدترین مدهای روز
  • مناسب برای استایل روزمره،رسمی و مجلسی

محصولات جی اوکس برای کسانی است که عاشق مد هستند و فرقی نمی کند برای چه موقعیتی آماده می شوند و دلشان می خواهد همواره شیک و متفاوت دیده شوند بسیار مناسب است .

البته جدای از همه این ها GEOX مخصوص آن هایی است که دلشان می خواهد نفس بکشند حتی با پاهایشان!

محصولات برند ایتالیایی جی اوکس را از انواع کفش زنانه، مردانه و بچگانه در مدل های پاشنه بلند و مجلسی، رسمی و کفش کتانی می توانید از نمایندگی آن در کلاه تهران بخرید. پیش از آن اما بهتر است در خصوص خرید اینترنتی کفش بیشتر بخوانید.

منبع: دیجی استایل

به "با پاهایتان نفس بکشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پاهایتان نفس بکشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید