راهنمای سفر

ماجراجویی در ژاپن؛ آبهای زلال و فیروزه ای جزایر اوکیناوا

جزایر اوکیناوا در استانی به همین نام در جنوب غرب ژاپن و در استان اوکیناوا قرار گرفته است.

12 مرداد 1400

خبرنگاران تأسیسات گردشگری زنجان مهیای نوروز 1400 می شوند

زنجان - خبرنگاران - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: تمامی هتل­ ها و مراکز اقامتی استان با رعایت کامل پروتکل­های بهداشتی مهیای پذیرای از گردشگران در نوروز 1400 می شوند.

5 فروردین 1400

باشکوه ترین طاق های صخره ای دریایی در دنیا

طاق های صخره ایطاق های صخره ای که در میان دریاها ایجاد شده، پدیده ای جالب می باشد که طبیعت به یاری اقیانوس ها آن ها را به وجود آورده است. این صخره ها معمولا از یک بخشی با سنگ نرم تشکیل شده که در طی میلیون ها سال در اثر برخورد امواج حفره ها و تونل هایی درون...

16 تیر 1398

هفته تئاتر ایران در روسیه گشایش یافت

مسکو - خبرنگاران - هفته تئاتر ایران در روسیه طی مراسمی با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران و جمعی از علاقه مندان روس به هنر و فرهنگ ایران در مسکو گشایش یافت.

11 تیر 1398

بنیاد بازی های رایانه ای؛ از شفاف سازی تا برگزاری لیگ

تهران- خبرنگاران- بنیاد ملی بازی های رایانه ای سال گذشته و در راستای حمایت از کالای ایرانی کوشش کرد با تشکیل شورای هماهنگی بازی های رایانه ای و ساماندهی مجوزها کارنامه قابل قبولی ارائه دهد.

10 تیر 1398

مراسم روز بین المللی نوروز در مجلس سنای مکزیک برگزار گردید

تهران- خبرنگاران- مراسم روز بین المللی نوروز با هماهنگی سفارت ایران در مکزیکوسیتی روز پنجشنبه در مجلس سنای مکزیک با حضور رئیس و اعضای این مجلس و شماری از سفرای مقیم برگزار گردید.

8 تیر 1398

اجرای طرح های گردشگری روستاها در بوشهر در ایام نوروز

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به بخش گردشگری و اهمیت روستاها در این حوزه گفت: گردشگری به عنوان یکی از فرصت های توسعه و زمینه های تعیین متنوع سازی اقتصاد روستایی، آثار و پیامدهای گسترده ای را بر جای می گذارد.

8 تیر 1398