کشتی فرنگی

طلوع کشتی فرنگی از جغرافیای فارس، پدیده هایی که جهانی شدند

خبرنگاران - گروه استان ها: فرنگی کاران استان فارس نمایش خیره کننده ای در رقابت های جهانی نروژ داشته اند. عملکرد کشتی گیران فرنگی استان فارس در المپیک و بعلاوه در بازی های جهانی نروژ نشان داد که فارس به خوبی توانسته در این رشته حرف برای گفتن داشته باشد.

4 آبان 1400

نگاهی به انتخابی تیم های ملی کشتی؛ پُروِ دوبنده جدید برای 61 و 125 کیلوگرم آزاد، بدون غایب و بدون جهانیِ قطعی!

مسابقات انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در حالی با معرفی نفرات برتر به سرانجام رسید که قطعیتی در خصوص برگزاری جهانی 2020 صربستان وجود ندارد.

15 آذر 1399

چهره های سرشناس ورزش سفیران انجمن آمادگی جسمانی شدند

به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، سفیران انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، رضا شجیع نایب...

13 آبان 1399

بازگشت آرامش به کشتی ایران، تجربه گران سرمربی تیم کشتی دوباره تکرار نشد

پس از چند روز حاشیه در ورزش اول کشور، پذیرش تدوین چرخه انتخابی تیم ملی از سوی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به نوعی بازگشت آرامش به کشتی بود.

5 مرداد 1399

چمن گلی: لازم باشد در هواپیما هم وزن کم می کنیم!، نظم و دیسیپلین بچه ها مثال زدنی است

خبرنگاران: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: همه بچه ها مصمم و آماده هستند تا بهترین نمایش خود را در رقابت های قهرمانی آسیا در هند ارائه کنند.

23 دی 1398

پیغام نابغه فرنگی کار به اعضای مجمع، کشتی باید توسط قهرمانانش اداره گردد

حمید سوریان یک روز قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون کشتی بعد از مدت ها سکوتش را شکست و از اعضای مجمع خواست که کشتی را به قهرمانانش بسپارند.

29 مرداد 1398

سرمربیان تیم های امید و جوانان هم عضو کمیته فنی شدند

به گزارش خبرنگاران، پیش از این محمد بنا، ناصر نوربخش، حسام الدین جعفری و ایرج اسفندیاری فر به عنوان اعضای کمیته فنی ناظر بر رقابتهای بین المللی کشتی فرنگی جام تختی معرفی شده بودند که طبق اعلام فدراسیون کشتی، سرمربیان تیم های امید و جوانان هم به این جمع...

8 خرداد 1398

نباید منتظر زمین خوردن کسی باشیم، کشتی احتیاج به آسیب شناسی دارد

محمد دلیریان در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه فعلا هیچ گزینه ای برای سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی مطرح نشده و یا او از این موضوع بی خبر است، گفت: فعلا هیچ خبری از انتخاب سرمربی تیم ملی نیست و شاید من از این موضوع خبر ندارم، اما تمامی مربیان و گزینه...

19 فروردین 1398

تمرین مسابقه ای در 4 وزن کشتی امید به جای انتخابی درون اردویی، یک اردوی دیگر برای فرنگی کاران تا اعزام به رومانی

تیم ملی کشتی فرنگی امیدها برای معرفی ترکیب اصلی اش در مسابقات جهانی رومانی در 4 وزن تمرین مسابقه ای برگزار خواهد نمود.

9 اسفند 1397