چمن گلی: لازم باشد در هواپیما هم وزن کم می کنیم!، نظم و دیسیپلین بچه ها مثال زدنی است

به گزارش کلاه تهران، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: همه بچه ها مصمم و آماده هستند تا بهترین نمایش خود را در رقابت های قهرمانی آسیا در هند ارائه کنند.

چمن گلی: لازم باشد در هواپیما هم وزن کم می کنیم!، نظم و دیسیپلین بچه ها مثال زدنی است

عبدالله چمن گلی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی کلاه تهران گفت: متاسفانه تاخیر در صدور ویزا کار ما را دچار مشکل کرد. اینکه حدود 5 ساعت مانده به مراسم وزن کشی کاروان کشتی فرنگی ایران وارد دهلی نو می شود اصلا اتفاق خوبی نیست اما به هر حال چاره ای نداریم و باید با شرایط موجود کنار بیاییم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه همه بچه ها به لحاظ وزنی، جسمی و فنی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و با انگیزه فوق العاده بالا مصصم برای رویارویی با مدعیان قاره کهن هستند. در این مدت همه ملی پوشان حاضر با دیسیپلین و انگیزه خاصی تمرینات خود را دنبال کردند که این موضوع انگیزه مرا هم دوچندان کرده است.

چمن گلی در پاسخ به این سوال که مسابقات سر وزن قانونی برگزار می شود و شما چه تدبیری برای کنترل وزن بچه ها دارید؟ گفت: خوشبختانه بچه ها به لحاظ وزنی مشکل خاصی ندارند اما با این حال لحظه به لحظه وزن آنها را کنترل می کنیم تا مسئله ای ایجاد نشود. حتی اگر لازم شد در هواپیما هم وزن بچه ها را کم خواهیم کرد!

سرمربی تیم کشتی فرنگی با تقدیر از رسول خادم ادامه داد: از مدیر تیم های ملی کشتی بابت همکاری هایش متشکرم. در مدت برگزاری اردوی تیم ملی فرنگی هر زمانی را که ما برای تمرین به خادم پیشنهاد می دادیم او نهایت همکاری را می کرد و در واقع برنامه های تیم آزاد را متناسب با برنامه ریزی ما تنظیم می کرد که از این بابت خدمت بزرگی به بنده و همکارانم کرد.

چمن گلی در سرانجام گفت: کشتی فرنگی آنجایی که باید نتیجه می گرفت میدان بزرگ المپیک بود که خوشبختانه نتیجه هم گرفتیم. مطمئنا قهرمانی آسیا پس از المپیک اعتبار بالایی ندارد اما ما ایران هستیم و از آنجا که مدافع عنوان قهرمانی محسوب می شویم باید ضمن میدان دادن به چهره های جوانتر، از حیثیت کشتی ایران نیز دفاع کنیم.

منبع: تسنیم

به "چمن گلی: لازم باشد در هواپیما هم وزن کم می کنیم!، نظم و دیسیپلین بچه ها مثال زدنی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمن گلی: لازم باشد در هواپیما هم وزن کم می کنیم!، نظم و دیسیپلین بچه ها مثال زدنی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید