یوشیدا: باید از نو آغاز کنیم

به گزارش کلاه تهران، به خود ما بستگی دارد که از این شکست چگونه استفاده کنیم. یا ما را ویران خواهد نمود یا با درس دریافت از اشتباهات، قدرتمندتر می شویم.

یوشیدا: باید از نو آغاز کنیم

به خودمان بستگی دارد از این شکست چطور استفاده کنیم

تیم ملی ژاپن در نیمه نهایی جام ملتها نمایش متفاوتی نسبت به نمایش های قبلی اش در این تورنمنت ارائه داد و با پیروزی سه بر صفر مقابل ایران راهی فینال شد.در بازی با تیم ملی ما، یوشیدا کاپیتان بلندقامت ژاپن که در دفاع میانی بازی می نماید نمایش فوق العاده ای داشت.او که در لیگ برتر انگلیس و برای تیم ساوتهمپتون بازی می نماید با وجود نمایش درخشان در نیمه نهایی ،در فینال خوب کار نکرد و یک پنالتی هم به قطر داد تا کار تیمش در دقایق پایانی تمام گردد.

حالا و بعد از چند روز از آن فینال یوشیدا می گوید: وقتی داور و وی ای آر تصمیم به پنالتی می گیرند، دیگر کاری از کسی ساخته نیست. قطعا عامدانه با دست به توپ ضربه نزدم. در نبرد هوایی برای تصاحب توپ بودیم و همه چیز اتفاقی بود.

یوشیدا در خصوص بازی فینال هم می گوید: حس می کردم که به خوبی بازی با ایران بازی نمی کنیم اما نتوانستم مشکل را حل کنم. از این بابت متاسفم. باید از نو آغاز کنیم. پس از چنین تورنمنت هایی بازیابی انرژی برای پیشرفت، اهمیت بالایی دارد. این به خود ما بستگی دارد که از این شکست چگونه استفاده کنیم. یا ما را ویران خواهد نمود یا با درس دریافت از اشتباهات، قدرتمندتر می شویم.

3

منبع: ایران ورزشی

به "یوشیدا: باید از نو آغاز کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوشیدا: باید از نو آغاز کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید