پرونده تجاری تویوتا اطلاعات مبهمی در اختیار ما قرار می دهد

به گزارش کلاه تهران، به تازگی پرونده تجاری از شرکت تویوتا منتشر شده است که اطلاعات مبهمی در اختیار ما قرار می دهد.

پرونده تجاری تویوتا اطلاعات مبهمی در اختیار ما قرار می دهد

به گزارش خبرنگار ، تویوتا به تازگی چند درخواست تجاری جدید ثبت نموده که به ما آن چه ممکن است در آینده از خط فراوری این شرکت مشاهده کنیم را نشان می دهد. این شرکت نام BZ را در خواست نموده که می تواند به یک wagon یا Capstone تعلق داشته باشد.

اولین بار یکی از انجمن های علاقه مند به خودرو پیروز به کشف این پرونده تجاری شد. به عقیده برخی BZ ممکن است نامی باشد که تویوتا به نسخه سقف بلند کرولا که در بازار های جهانی از جمله اروپا به فروش می رسد، می گوید. این حروف به طور مختصر در نسخه ژاپنی از واگن نسل هفتم کرولا مورد استفاده قرار گرفته بود. هنوز نام این خودرو و خط فراوری آن نامشخص باقی مانده است. پرونده تجاری تویوتا شرح می دهد که می خواهد از BZ روی خودرو ها و قطعات ساختاری آن استفاده کند، در نتیجه به نظر می رسد یک واگن با این توصیفات سازگاری داشته باشد. اما باز هم می توان به قسمت های دیگر نیز اشاره نمود که ممکن است تویوتا پرونده مورد نظر را برای آن ها ایجاد نموده باشد.

اینکه آیا فروش تویوتا کرولا در اینجا منطقی است، بحثی جداگانه است. در این زمینه هوندا و فورد مدت ها پیش آمریکا را ترک کردند. تویوتا می تواند امیدوار باشد که خریداران رها شده توسط رقبای خود را با یک حلقه از کراس اوورهایش احاطه کند و خریداران برای داشتن آن ها وسوسه شوند.

در ادامه پرونده ثبت شده به Capstone می رسیم که مبهم تر از گزینه قبلی است. این پرونده تجاری که در آمریکا و کانادا ثبت شده می گوید می توان این واژه را Cap Stone نیز خواهند. همچنین آن را به خودرو ها و قطعات ساختاری پیوند می دهد. برخی معتقدند که ممکن است Capstone برای یکی از مدل های تویوتا باشد که احتمالا شاسی بلند یا وانت است. باید به این نکته توجه داشت که قبلاً این نام در واژگان شرکت ظاهر نشده است.

مثل همواره، عاقلانه است که یک پرونده تجاری را زیاد جدی نگیریم. برخی اوقات، آن ها به طور دقیق پیش بینی می نمایند در یک هفته، یک ماه یا چند سال بعد چه مدلی را ارائه می دهند. در موارد دیگر، آن ها فقط اقدامات احتیاطی هستند که شرکت های اتومبیل سازی برای اطمینان از نامگذاری در اختیار رقبای خود قرار می دهند. تویوتا در خصوص این گزارش اظهار نظری ننموده است، بنابراین ما باید شکیبا باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پرونده تجاری تویوتا اطلاعات مبهمی در اختیار ما قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده تجاری تویوتا اطلاعات مبهمی در اختیار ما قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید