هیأت جمهوری آذربایجان به سرپرستی معاون نخست وزیر وارد تهران می گردد

به گزارش کلاه تهران، شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان امروز در راس هیاتی به ایران سفر می نماید.

هیأت جمهوری آذربایجان به سرپرستی معاون نخست وزیر وارد تهران می گردد

به گزارش گروه بین الملل کلاه تهران، امروز (یکشنبه) هیأت جمهوری آذربایجان به سرپرستی شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر این کشور که ریاست مشترک کمیسیون دولتی امور مالی، بازرگانی و بشردوستانه جمهوری آذربایجان و ایران را برعهده دارد به تهران سفر می نماید.

طبق گزارش خبرگزاری آذرتاج جمهوری آذربایجان، در این سفر ملاقات هایی در وزارتخانه های راه و شهرسازی و نفت ایران برگزار و منظره همکاری های دوجانبه مورد بحث و آنالیز قرار خواهد گرفت.

اخیراً جیحون بایراموف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: علاقه مند به توسعه روابط با ایران هستیم و همکاری های زیادی پیش روی دو کشور است.

وزیر خارجه جمهوری آذربایجان درباره آینده روابط دو کشور هم گفت: می توانم بگویم با توجه به اشتراکات فراوان دو کشور، طرح های زیادی برای همکاری های دوجانبه وجود دارد. مطمئن هستم که روابط خوب گذشته را می توانیم بر اساس حسن همسایگی توسعه دهیم.

جیحون بایراموف با اشاره به لزوم توسعه روابط دو کشور، اضافه کرد: اولویت سیاست خارجی جمهوری آذربایجان حفظ و توسعه روابط با کشور های همسایه به ویژه جمهوری اسلامی ایران است و با توجه به زمینه ها و ظرفیت های فراوان همکاری های دوجانبه و پیشینه همواره مثبت این روابط، در آینده نیز شاهد توسعه روابط دو کشور خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "هیأت جمهوری آذربایجان به سرپرستی معاون نخست وزیر وارد تهران می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیأت جمهوری آذربایجان به سرپرستی معاون نخست وزیر وارد تهران می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید