همکاری سازمان جهانی گردشگری و اینستاگرام برای رونق گردشگری در پساکرونا

به گزارش کلاه تهران، سازمان جهانی گردشگری و اینستاگرام برای فراوری دستورالعمل بازیابی گردشگری به یکدیگر پیوسته اند و به این ترتیب به مقاصد گردشگری و کسب وکارهای این حوزه یاری می نمایند تا از قدرت روایت دیجیتال و بصری برای دستیابی به مخاطبان نو و ازسرگیری رشد و رونق گردشگری استفاده نمایند.

همکاری سازمان جهانی گردشگری و اینستاگرام برای رونق گردشگری در پساکرونا

میراث آریا: همکاری با اینستاگرام بخشی از تغییر گسترده سازمان دنیای توریستی به سمت استفاده از قدرت نوآوری دیجیتال برای راه اندازی مجدد توریستی، به ویژه توریستی محلی و پایدار است. بعلاوه این همکاری نشان دهنده به رسمیت شناخته شدن توریستی به عنوان یک مهیا کننده معاش و فرصت های دنیای به وسیله اینستاگرام است و سازمان دنیای توریستی از همکاری با این پلتفرم به عنوان ابزاری برای بهبود بخشیدن به صنعت توریستی استقبال می نماید. این همکاری در حاشیه World Travel Market در لندن، نمایشگاه تجاری ممتاز توریستی که در آن سازمان دنیای توریستی رهبران سیاسی و تجاری را گرد هم می آورد، و پس از واکنش جدی این سازمان به شرایط اضطراری آب و هوا در کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد، COP26، در گلاسکو اعلام شد.

مشارکت سازمان دنیای توریستی با اینستاگرام نشان می دهد که سفر ایمن و مسئولانه امکان پذیر است و چگونه فقط یک توریست می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

دستورالعمل بازیابی مقاصد توریستی، اطلاعاتی در خصوص استفاده حداکثری از اینستاگرام را ارائه می دهد، از فراوری ویدئوهای کوتاه برای نمایش مقاصد گرفته، تا استفاده از راهنماها و ابزارهای دیگر برای نشان دادن اینکه چگونه این مقاصد آماده استقبال از توریستان به صورت کاملا ایمن و مسئولانه است. بعلاوه، این اقدام برترین راه ها برای تشویق مجدد سفرهای محلی را آنالیز می نماید و در عین حال آگاهی های زیست محیطی را افزایش می دهد. در کنار برترین روش ها و نکاتی در خصوص روایت موثر توریستی، این نشریه بعلاوه دارای مطالعات موردی در خصوص مشاغل کوچک و مقاصدی است که از اینستاگرام برای ارتباط با مخاطبان کلیدی در طول همه گیری کرونا استفاده نموده و پیروز شده اند.

زوراب پولولیکاشویلی، دبیرکل سازمان دنیای توریستی در پیش گفتار خود برای کتاب بازیابی توریستی می گوید: در حالی که بخش هایی از دنیا دوباره با احتیاط به روی مردم باز می شوند، اکنون زمان نشان دادن چرایی اهمیت توریستی برای افراد، جوامع و سیاره ما است.

آسیه کیسلیوک، مدیر برنامه های سیاست گذاری اینستاگرام، گفت: ما می دانیم که تعداد بی شماری از مشاغل کوچک و مقاصد آماده استقبال از دنیایان هستند. اینستاگرام مفتخر است که دستورالعمل بازیابی توریستی را برای مردم فراهم کند تا در زمان مناسب در شرایطی ایمن و پایدار به وقوع بپیوندد.

این اولین همکاری با اینستاگرام مبتنی بر چرخش سازمان دنیای توریستی به سمت استفاده بیشتر از ابزارهای دیجیتال و روایت بصری برای روشن کردن ارتباط و اهمیت توریستی برای اقتصادها، جوامع و سیاره زمین است. سازمان این تغییر را در کوشش های خود برای تقویت پشتیبانی از اعضا و توانمندسازی آن ها برای استفاده بهتر از مزایای پلتفرم های ارتباطات دیجیتال تسریع نموده است.

* ترجمه: آناهیتا رشیدی

منبع: توریسم آنلاین

به "همکاری سازمان جهانی گردشگری و اینستاگرام برای رونق گردشگری در پساکرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری سازمان جهانی گردشگری و اینستاگرام برای رونق گردشگری در پساکرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید