عملکرد همه سدهای کرمانشاه در کنترل است

به گزارش کلاه تهران، بهرام درویشی با رد شایعات مبنی بر شکست سد گیلانغرب و آبگرفتگی معابر شهری و اراضی حاشیه سد گفت: بر تحت کنترل بودن تمامی سازه هیدرولیکی و سدهای استان تاکید و شایعات را کذب و بی اساس خواند.

عملکرد همه سدهای کرمانشاه در کنترل است

وی با اشاره به سیستم کارشناسی و کنترل گرهای بهره برداری از سد و تأسیسات آبی و نیز جلسات منظم و ادواری فنی- کارشناسی و به ویژه آماده باش کامل کمیته های تخصصی و نیروهای کشیک در ایام تعطیلات اضافه نمود: در سدهای مخزنی استان هیچ گونه جای نگرانی نیست و تاکنون هیچ گونه خطای انسانی-مهندسی رخ نداده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بیان داشت: هرگونه خبری که درباره اثرات سیلاب در سدها و مخازن استان منعکس می شود زمانی صحت دارد که توسط روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کرمانشاه اعلام شود.

وی با اشاره به تست همه موارد فنی در سدهای استان، هرگونه مسائل ناشی از احتمال خطا در عملکرد یا نقص فنی و شکست را قویاً رد کرد و شایعات منتشر شده در فضای مجازی و بعضی منابع غیر موثق را کذب و بی اساس دانست.

درویشی بارش های اخیر را نعمت الهی برشمرد و با تاکید بر حفظ ایمنی در رودخانه ها و سواحل و نواحی حاشیه مسیل ها، از همه هم استانی های شریف خواست خبرهای سیلاب و حوادث حدی را فقط از مجاری رسمی معتبر پیگیری نمایند.

وی آبگرفتگی بعضی از اراضی و معابر را ناشی از شدت بارش عنوان نمود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "عملکرد همه سدهای کرمانشاه در کنترل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد همه سدهای کرمانشاه در کنترل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید