خلیج عجیب روسی بطری را به سنگریزه رنگارنگ تبدیل می نماید

به گزارش کلاه تهران، خلیج Ussuri در روسیه

روسیه جای بسیار زیبایی است که بواسطه کاخ ها، کلیساها و طبیعت بی نظیرش شناخته می گردد. اما خلیجی عجیب در این شهر وجود دارد که به علت پدیده عجیب و غریبی که در آن اتفاق می افتد، مشهور شده است. خلیج Ussuri در روسیه شاید تا سال های پیش فقط محلی برای دور ریختن بطری ها و ظروف چینی بود اما حالا به لطف قدرت طبیعت، به ساحل زیبا و عجیبی تبدیل شده است. ساحلی که بطری ها را به سنگ ریزه های رنگارنگ بسیار خاصی تبدیل می نماید. همراه خبرنگاران باشید تا از این خلیج غیر عادی روسیه بیشتر بدانید:

خلیج عجیب روسی بطری را به سنگریزه رنگارنگ تبدیل می نماید

در کشور پهناور روسیه در نزدیکی منطقه Vladivostok، خلیجی به نام Ussuri قرار گرفته است. سالهای سال، مردم این منطقه عادت نموده بودند تا بطری ها و شیشه های خود را در ساحل خلیج بیندازند و هر کسی بطری ای داشت بی علت به داخل آب می انداخت. با توجه به این موضوع انتظار داریم که اینجا یک خلیج کثیف پر از آشغال و بطری های توخالی باشد اما در اشتباهید چون خلیج Ussuri مثل هیچ خلیج دیگری در جهان نیست.

به لطف قدرتی که خداوند به طبیعت و به آبها اعطا نموده است، این ساحل به یکی از زیباترین ساحل هایی تبدیل شده است که ممکن است در تمام عمرتان ببینید. در طول سالیان سال، موج های آرام شمالی بطری ها را شسته اند و به میلیون ها سنگ ریزه نرم و صاف و رنگارنگ تیدیل نموده است و این سنگ ریزه ها باعث تبدیل شدن ساحل به جایی شده است که هر گردشگری آرزوی تماشا آن را دارد.

تا مدتی پیش این خلیج به عنوان جایی خطرناک شناخته می شد و علت آن هم تعیین بود چرا که کسی فکر نمی کرد چنین پدیده ای اتفاق بیفتد اما حالا مقامات روسیه، این ساحل را به یک منطقه حفاظت شده تبدیل نموده اند و نام ساحل شیشه ای را روی آن گذاشته اند، جایی که مورد علاقه هم گردشگر ها و هم اهالی منطقه است.

منبع: الی گشت

به "خلیج عجیب روسی بطری را به سنگریزه رنگارنگ تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیج عجیب روسی بطری را به سنگریزه رنگارنگ تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید