شریف: برگزار نشدن پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان تصمیمی غیرعادلانه است

به گزارش کلاه تهران، سرمربی تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: لیگ برتر فوتسال بانوان در سال 98 جذاب بود و اگر مسابقات مرحله پلی آف برگزار نگردد به نظر من عدالت رعایت نمی گردد.

شریف: برگزار نشدن پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان تصمیمی غیرعادلانه است

فاطمه شریف با اشاره به برگزاری یا عدم برگزاری لیگ برتر فوتسال بانوان به خبرنگار ورزشی کلاه تهران گفت: فکر می کنم لیگ فوتسال سال جاری خیلی جذاب و جنجالی بود و اختلاف چهار تیم یک امتیاز است یا به دلیل تفاضل گل برتر رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و فکر می کنم اگر رقابت های مرحله پلی آف برگزار نگردد، عدالت رعایت نمی گردد.

وی اضافه نمود: اگر لیگ برتر با همین نتایج دور مقدماتی به سرانجام برسد، ضرر می کنیم، چون ما بازی با تیم ملی حفاری را به دلیل مصدومیت سه بازیکن ملی پوش تیم واگذار کردیم و چون بازی های پلی آف برای ما اهمیت زیادی داشت از آنها استفاده نکردیم و درنتیجه بازی را واگذار کردیم. از طرفی می دانستیم اهمیت این بازی برای ما به اندازه مرحله پلی آف نیست پس ریسک نکردیم تا مصدومیت بازیکنانم بیشتر نگردد که با این شکست از رتبه اول به سوم سقوط کردیم و فکر می کنم عدالت نیست که بگویند با همین رتبه ها لیگ به سرانجام می رسد. از طرف دیگر سلامتی مردم خیلی مهمتر است همانطور که مسابقات جام ملت های آسیا به تعویق افتاد بنابراین برای برگزاری مسابقات مرحله پلی آف زمان داریم.

سرمربی تیم فوتسال هیئت خراسان رضوی درباره شرایط تیمش در لیگ برتر گفت: منتظریم تا مسابقات مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال انجام گردد تا عملکرد نهایی تیم تعیین گردد. تیم ما تا به امروز خوب نتیجه گرفته است یعنی مسئولان ورزشی و هیئت فوتبال حمایت نموده و به جمع چهار تیم مرحله پلی آف راه یافتیم، اما مصدومیت های ناخواسته باعث شد نتایج در بعضی هفته ها دور از انتظار گردد که برای هر تیمی ممکن است رخ دهد. برنامه ریزی برای سال آینده این تیم هم منوط به تعیین شدن نتایج لیگ سال 98 است تا نظر مسئولان این تیم را جویا شویم که می خواهند چقدر حمایت نمایند و آیا حمایت هایشان مثل سال گذشته خواهد بود تا تیم مدعی قهرمانی را ببندیم یا خیر؟ طبیعتا اگر بتوانیم قهرمان لیگ شویم نگاه ها بیشتر عوض شده و حمایت ها بیشتر از قبل خواهد شد.

نایب رئیس بانوان فوتبال هیئت خراسان رضوی درخصوص برنامه های این هیئت استان برای فوتبال و فوتسال بانوان به استعدادیابی و استعدادپروری اشاره نمود و گفت: با توجه به اینکه تیم های پایه استان ما در مسابقات آموزش و پرورش و المپیادهای کشوری فوتبال و فوتسال مقام داشته اند، پتانسیل خیلی خوبی دارند و ما باید افراد مستعد را شناسایی نموده و در تمام طول سال برای آنها تمرین برگزار کنیم تا تیم های لیگ استان ما در سال های آینده از نظر بازیکنان بومی به خودکفایی رسیده و نیازی به بازیکن غیر بومی نداشته نباشد.

وی اضافه نمود: استعدادیابی و پرورش مستعدان برنامه اصلی ما در سال 99 است و در راستای تحقق این هدف قرار بود برنامه هایی را برگزار کنیم که به دلیل ویروس کرونا جلسات برگزار نشد و فعلا همه چیز بستگی به مهیا شدن شرایط است تا بتوانیم برنامه اصلی خود را در سال 99 اجرایی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شریف: برگزار نشدن پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان تصمیمی غیرعادلانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریف: برگزار نشدن پلی آف لیگ برتر فوتسال بانوان تصمیمی غیرعادلانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید