سامسونگ فراوری گوشی های تاشو را دوبرابر می نماید

به گزارش کلاه تهران، گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ تصمیم گرفته تا سال آینده اندازه فراوری گوشی های تاشو خود را دو برابر کند.

سامسونگ فراوری گوشی های تاشو را دوبرابر می نماید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی کلاه تهران به نقل از phonearena، به نظر می رسد که شرکت کره ای سامسونگ در خصوص آینده گوشی های هوشمند تاشوی خود امید و اطمینان زیادی دارد. طبق تحلیل های اجرا شده به نظر می رسد که این شرکت میخواهد فراوری صفحات OLED تاشوی خود را در سال آینده دوبرابر کند.

در حال حاضر این شرکت در سال 2021 حدود 8.1 میلیون پنل فراوری نموده است. به عبارت دیگر می توان گفت که 8 میلیون گوشی هوشمند نیز به وسیله این شرکت ساخته شده است. دو برابر کردن فراوری صفحات تاشو به معنای آن است که سال آینده چیزی بین 14 الی 16 میلیون گوشی تاشو فراوری خواهد شد.

گزارش شده که سامسونگ خط های فراوری بیشتری را هم برای افزایش ساخت گوشی های تاشو ایجاد نموده است. طبق تحقیقات اجرا شده، اندازه فراوری و فروش گوشی های تاشو در سال 2025 به 49 میلیون دستگاه خواهد رسید.

افزایش فراوری صفحات تاشو به سامسونگ این امکان را می دهد که این محصول را به دیگر برند های فراوری کننده گوشی بفروشد. شرکت های فراوری کننده چینی مثل شیائومی و ویوو برای ساخت گوشی های تاشوی خود به پنل های سامسونگ نیاز خواهند داشت.

در ماه آگوست سامسونگ از گوشی های گلکسی Z Fold3 و گلکسی Z Flip3 رونمایی کرد. هردوی این گوشی ها پیشرفت چشمگیری در فناوری صفحات تاشو داشتند و قیمت بهتری برای آن ها اعلام شد. هنوز تعیین نیست که آیا سامسونگ میخواهد در سال 2022 مدل های بیشتری را به گوشی های تاشوی خود اضافه کند یا خیر. این شرکت در حال حاضر در فراوری این نوع از گوشی پیشتاز است.

بیشتر بخوانید

  • افزایش عایدی سامسونگ در سه ماهه سوم سال
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سامسونگ فراوری گوشی های تاشو را دوبرابر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ فراوری گوشی های تاشو را دوبرابر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید