آنر X30 در روز 25 آذر رونمایی می گردد

به گزارش کلاه تهران، آنر که این روزها به عنوان شرکتی مستقل فعالیت می نماید میخواهد 10 روز دیگر یعنی در تاریخ 25 آذر (16 دسامبر) از گوشی تازه خود تحت عنوان آنر X30 رونمایی کند.

آنر X30 در روز 25 آذر رونمایی می گردد

آنر گوشی های سری X30 خود را اواخر اکتبر سال جاری رونمایی و عرضه کرد. گوشی های این سری شامل دو مدل بودند اما نکته جالب جایی بود که هیچ یک از آن ها، مدل استاندارد نبود. یکی از آن ها آنر X30i و دیگری هم آنر X30 مکس نام داشتند. از جمله قابلیت های مدل اول که یک گوشی میان رده هم به شمار میرود می توان به نمایشگر LCD با مقدار 6.7 اینچ، رفرش ریت 90 هرتز، وضوح +FHD، باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، تراشه Dimensity 810 5G، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، 6/8 گیگابایت حافظه رم و شارژر 22.5 واتی اشاره نمود. مدل مکس اما که تقریبا می توان گفت یک تبلت است، از نمایشگر 7.09 اینچی با وضوح +FHD، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، تراشه Dimensity 900 با 8 گیگابایت حافظه رم، دوربین 64 مگاپیکسلی و همان شارژر 22.5 واتی بهره می برد و به نوعی میان رده قدرتمند شرکت چینی به شمار میرود.

مدل استاندارد اما که قرار است تا 10 روز دیگر شاهد رونمایی از آن باشیم، یک گوشی مالی اما با قابلیت های بسیار خوب به شمار میرود. شاید برای کاربران سراسر جهان این گوشی ها یک سری از گوشی های مالی معمولی باشند اما از اهمیت بسیار بالایی برای شرکت آنر برخوردارند چرا که فروش و محبوبیت بسیار بالایی دارند. حدودا 8 سال است که این گوشی ها در بازار و در بخش محصولات مالی و میان رده، آنر را با فروش خوب خود سر پا نگه داشته اند و هر بار هم در این زمینه رکورد شکنی می نمایند. حالا هم که آنر از هواوی جدا شده است و احتیاج دارد برای حفظ محبوبیت خود عملکرد خوب این سری را حفظ کند، قطعا اهمیت این گوشی ها بیشتر هم شده است چون آنر نمی تواند همین حالا انتظار داشته باشد کاربران محصولات قدرتمند و نسبتا گران قیمت این شرکت را خریداری نمایند. هرچند این روزها شرکت چینی پیروز شد حتی شیائومی را هم در تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین شرکت های فروشنده گوشی هوشمند در کشور چین از پیش رو بردارد. اتفاق عجیبی که با در نظر گرفتن محبوبیت شیائومی اصلا انتظار نداشتیم رخ دهد.

در حال حاضر متاسفانه در رابطه با آنر X30 خبرهای زیادی در اختیار نداریم و در حالی که فقط 10 روز تا رونمایی رسمی از آن موقع به جای مانده، با اطمینان نمی توانیم در رابطه با قابلیت های این گوشی نظر بدهیم. اما با در نظر گرفتن خبرها و شایعاتی که تا به امروز پیرامون این محصول منتشر شده است می توانیم بگوییم به احتمال بسیار فراوان شاهد بکارگیری تراشه تازه اسنپدراگون 695 5G به عنوان قلب تپنده این محصول خواهیم بود. این تراشه که اتفاقا اواخر اکتبر سال جاری و به همراه اسنپدراگون 778G پلاس رونمایی شد از اینترنت 5G (موج میلی متری) پشتیبانی می نماید و حدودا 15 درصد از لحاظ پردازشی و 30 درصد از لحاظ گرافیکی قدرتمندتر از نسل گذشته خود است. علت اصلی این افزایش چشمگیر قدرت پردازشی و گرافیکی هم استفاده از هسته های تازهتر Kryo 660 به جای 560 است. پردازشگر گرافیکی هم این بار آدرنو 619 است که می تواند عملکرد خوب و قابل اتکایی در انجام بازی های روز داشته باشد. این تراشه مبتنی بر لیتوگرافی 6 نانومتری است و از لحاظ مصرف انرژی هم شرایط بسیار خوبی به نسبت قبل دارد.

از سایر معینات آنر X30 می توان به نمایشگر LCD با رفرش ریت 120 هرتز و ماژول دوربین دایره ای شکل اشاره نمود. حال چه سنسورهایی با چه مقدار و قدرتی در این ماژول بکار گرفته خواهند شد موضوعی است که باید برای معین شدن آن چند روزی منتظر بمانیم. انتظار می رود این گوشی از مدل مکس از همین سری اندکی ضعیف تر باشد و اینطور که به نظر می رسد باید آن را چیزی بین مدل i و مکس دانست. با این حال اطلاعات منتشر شده بالا هم فقط در حد یک شایعه هستن و نمی دانیم آیا واقعا آنر X30 چنین معیناتی خواهد داشت یا خیر.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "آنر X30 در روز 25 آذر رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنر X30 در روز 25 آذر رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید