رسانه های اصلاح طلب و زرد به جای آنکه ناظر قدرت باشند، ماشین توجیه اقدامات شهرداری شدند

به گزارش کلاه تهران، سعید طلوعیان با اشاره به افشای قرارداد های مالی سنگین شهرداری با رسانه ها برای پوشش اخبار مرتبط شهرداری نام کرد؛ همه می دانیم که خبرگزاری ها و رسانه های محلی اخبار مربوط به شهرداری و اقدامات آن را پوشش می دهند و نیازی به انعقاد قرارداد با رسانه ها برای انتشار اخبار وجود ندارد.

رسانه های اصلاح طلب و زرد به جای آنکه ناظر قدرت باشند، ماشین توجیه اقدامات شهرداری شدند

به گزارش گروه سیاسی کلاه تهران، سعید طلوعیان با اشاره به افشای قرارداد های مالی سنگین شهرداری با رسانه ها برای پوشش اخبار مرتبط شهرداری نام کرد؛ همه می دانیم که خبرگزاری ها و رسانه های محلی اخبار مربوط به شهرداری و اقدامات آن را پوشش می دهند و نیازی به انعقاد قرارداد با رسانه ها برای انتشار اخبار وجود ندارد؛ بنابراین پرواضح است که معنای انعقاد این قرارداد ها رپرتاژ سیاسی و خبری برای تخریب رقیب و توجیه اقدامات و فرار از نظارت رسانه ها و افکار عمومی است.

ریاست اندیشکده مطالعات شهر و انسان با تاکید بر نقش رسانه ها در نظارت بر قدرت نام کرد؛ شکی نیست که اقدام شهرداری در استخدام پولی رسانه ها و کانال های تلگرامی با این اهداف سیاسی کار مذموم و اشتباه و خلاف قانونی است که هزینه های آن از جیب شهروندان تامین شده است، اما یک سوی انتقاد هم به رسانه هایی برمی گردد که آزادی و حریت خبری خود را به قرارداد های مالی فروخته اند. وقتی رسانه ای با این اعداد و ارقام با یک نهاد قرارداد می بندد اولا دیگر حق انتقاد از آن نهاد را ندارد و ثانیا مجبور است آنچه آن نهاد به نام خبر یا تحلیل برای انتشار سفارش می دهد را منتشر کند.

سعید طلوعیان ضمن انتقاد از این رسانه ها و مسئولان آنان گفت؛ از همه مدیرمسئولان و مدیران این رسانه های مجازی می خواهم برای دلجویی از مردم شریف تهران و جبران آنچه در این سال ها مرتکب شده اند از مردم عذرخواهی کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رسانه های اصلاح طلب و زرد به جای آنکه ناظر قدرت باشند، ماشین توجیه اقدامات شهرداری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه های اصلاح طلب و زرد به جای آنکه ناظر قدرت باشند، ماشین توجیه اقدامات شهرداری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید