علت عجیبی که باعث شد پسر جوان پس از برخورد صاعقه زنده بماند

به گزارش کلاه تهران، تهران (پانا) - یک مادر، علت زنده ماندن پسرش از صاعقه را در حالی که مرگ او حتمی بود فاش کرد.

علت عجیبی که باعث شد پسر جوان پس از برخورد صاعقه زنده بماند

به گزارش کلاه تهران، در کوئینزلند، دانش آموز 14 ساله، خوش شانس استرالیایی تالین رز، در آدینه گذشته در هنگام وارد شدن به مدرسه، به وسیله یک بار الکتریکی قدرتمند از پا افتاد. در این هنگام در حالی که تایلین قصد ورود به مدرسه را داشت ناگهان صاعقه ای قوی از یک تیر فلزی در نزدیکی او به بدنش اثابت کرد.

میشل نمو، مادر این پسرجوان گفت که پزشکان به او گفته اند کف کفش های ضخیم لاستیکی تایلین جریان بیشتری را دریافت نموده اند و جان او را نجات دادند. میشل در صحبتی با دیلی میل بریتانیا گفت که او با پسرش به مدرسه رفته است، زیرا در آستانه وقوع رعد و برق بوده اند ودر لحظاتی قبل از ورود آن ها به مدرسه طوفان شروع می گردد. بعد از اینکه مادر از پسرش جدا می گردد تا به منزل برود، دقایقی بعد مسئولان مدرسه با او تماس گرفتند و او را در جریان برخورد صاعقه با پسرش قرار دادند.

این صاعقه باعث شده تا تایلین بر روی زمین بیفتد و باعث اسپاسم در تمام عضلاتش گردد. تایلین مورد شوک الکتریکی نهاده شد و پس از دریافت این شوک تا یک دقیقه توانایی حرکت نداشت تا اینکه کم کم به هوش آمد. برای اطمینان کامل پزشکان، تایلین را به بیمارستان منتقل کردند تا اینکه پزشکان گفتند او خوش شانس بوده است که از این شوک الکتریکی قوی جان سالم به در برده است. آثار این شوک الکتریکی تا سه روز پس از این حادثه بر بدن او به جای مانده بود تا اینکه تایلین نشاط خود را بدست اورد.

گزارش شده است که یک رعد و برق تا 500 میلیون ولت و انرژی حرارتی 27000 درجه سانتیگراد ساطع می نماید که سه برابر گرمتر از سطح خورشید است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "علت عجیبی که باعث شد پسر جوان پس از برخورد صاعقه زنده بماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت عجیبی که باعث شد پسر جوان پس از برخورد صاعقه زنده بماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید