خبرنگاران پایگاه سلامت در حوزه های امتحانی خوزستان مستقر می گردد

به گزارش کلاه تهران، اهواز-خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اولویت حفظ سلامت دانش آموزان در برگزاری امتحانات پایانی گفت: پایگاه سلامت در همه حوزه های امتحانی برگزاری آزمون های پایانی مستقر می گردد و کوشش داریم با استفاده از همه ظرفیت های ستاد مبارزه با کرونا امتحانات به خوبی برگزار شوند.

خبرنگاران پایگاه سلامت در حوزه های امتحانی خوزستان مستقر می گردد

به گزارش آدینه کلاه تهران به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، کورش مودت بیان نمود: براساس تجربه پیروز سال گذشته در برگزاری امتحانات پایانی پایه دوازدهم و همچنین هم افزایی همه جانبه اعضای ستاد استانی مقابله با کرونا به والدین اطمینان می دهیم که سال جاری نیز به بهترین شکل ممکن آزمون های پایانی پایه نهم و دوازدهم را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: استقرار پایگاه های سلامت در همه حوزه ها، ضدعفونی و گندزدایی حوزه های امتحانی، استقرار مراقبان سلامت در حوزه ها و نظارت مستمر بازرسان دانشگاه علوم پزشکی از جمله برنامه های متولیان برگزاری امتحانات در این حوزه است.

مودت بیان نمود: توصیه ما به والدین دانش آموزان این است که بستر لازم برای دانش آموزان خود مهیا کنند تا از فرصت به جامانده برای آماده شدن جهت شرکت در آزمون های پایانی استفاده کنند تا بدون هیچ دغدغه ای در این آزمون ها شرکت کنند.

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش و ستاد ملی کرونا تنها امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پایگاه سلامت در حوزه های امتحانی خوزستان مستقر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پایگاه سلامت در حوزه های امتحانی خوزستان مستقر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید