اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از زیان صنایع دستی بوشهر در دوران کرونا

به گزارش کلاه تهران، معاون صنایع دستی بوشهر گفت: در شرایط کنونی فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای عرضه و فروش تولیدات صنایع دستی است.

اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از زیان صنایع دستی بوشهر در دوران کرونا

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش کلاه تهران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر، لیلا رحیمی امروز چهارشنبه 10 اردیبهشت 99 دراین باره گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور معاونت صنایع دستی این استان اقدامات پیشگیرانه خود را در این راستا با تعطیلی کارگاه های فراوریی، دوره های آموزشی و همچنین نمایشگاه ها و بازارچه های فروش محصولات شروع کرد.

او اضافه کرد: در این بین احتیاج بود راهکارهایی برای جبران خسارت صنعتگران و معرفی و فروش آثار آنان در نظر گرفته گردد که یکی از این راه ها استفاده مناسب از ظرفیت فضای مجازی بود.

معاون صنایع دستی بوشهر ادامه داد: ما به وسیله صفحه اینستاگرام گالری معاونت، محصولات صنعتگران را معرفی نموده و همچنین با هماهنگی با استانداری در حوزه بانوان و شورای اداری استان موضوع تهیه هدایای نوروزی صنایع دستی را یادآور شدیم و صنعتگرانی را در این زمینه به آنان معرفی کردیم.

او به اطلاع رسانی به موقع اجرای دستورالعمل ها و ابلاغیه های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به صنعتگران اشاره و توضیح داد: راه اندازی خط فراوری ماسک در سه کارگاه صنایع دستی با ظرفیت فراوری روزانه 4500 عدد بر اساس ضوابط دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر اقدامات این معاونت بود تا هم در جلوگیری از انتشار این بیماری سهیم باشیم و هم بخشی از ضرر و زیان صنعتگران هم استانی جبران گردد.

منبع: میراث آریا

به "اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از زیان صنایع دستی بوشهر در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از زیان صنایع دستی بوشهر در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید