حضور 6 وزیر در کمیسیون های مجلس در هفته آینده

به گزارش کلاه تهران، خبرگزاری خبرنگاران- شش وزیر هفته آینده برای پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون های تخصصی مجلس حاضر می شوند.

حضور 6 وزیر در کمیسیون های مجلس در هفته آینده

به گزارش خبرگزاری کلاه تهران، کمیسیون های مجلس شورای اسلامی هفته آینده جلسه خواهند داشت و براساس برنامه پیش بینی شده تعداد شش وزیر برای پاسخ به سوالات نمایندگان و نیز آنالیز طرح ها و لوایح مربوطه در این کمیسیون ها حضور پیدا می نمایند.

قرار است در جلسه روز سه شنبه کمیسیون انرژی مجلس سوالات تعدادی از نمایندگان از وزیر نفت آنالیز گردد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح نیز روز دوشنبه برای پاسخ به سوال تعدادی از نمایندگان در کمیسیون مالی حضور خواهد یافت. در همین روز وزیر نیرو در کمیسیون مالی جوابگوی سوالات نمایندگان خواهد بود.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی نیز روز دوشنبه در کمیسیون بهداشت و درمان به سوالات تعداد 12 نفر از نمایندگان پاسخ خواهد داد، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم روز دوشنبه جوابگوی سوالات تعدادی از نمایندگان در کمیسیون صنایع و معادن خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی نیز روز سه شنبه با حضور در کمیسیون عمران جوابگوی سوالات تعدادی از نمایندگان در مورد پروژه های عمرانی در حوزه حمل و نقل خواهد بود.

وزیر جهاد کشاورزی هم روز دوشنبه با حضور در کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی و محیط زیست پیگیر بعضی از تصمیمات در سفر اعضای کمیسیون کشاورزی به مینوشهر خواهد بود.

وزیر نیرو نیز روز چهارشنبه برای جوابگویی به سوالات 12 نفر از نمایندگان در کمیسیون کشاورزی حضور می یابد. همچنین وزرای جهاد کشاورزی و نیرو و معاونین آن ها روز دوشنبه به همراه رئیس سازمان محیط زیست و استاندار خوزستان برای پیگیری تصمیمات اتخاذ شده استانی در این کمیسیون حضور خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "حضور 6 وزیر در کمیسیون های مجلس در هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 6 وزیر در کمیسیون های مجلس در هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید