حریفان استقلال و سپاهان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تعیین شدند

به گزارش کلاه تهران، فوتبال ایران همچون سال گذشته دو سهمیه مستقیم و دو سهمیه غیر مستقیم برای حضور در لیگ قهرمانان 2022 آسیا دارد.

حریفان استقلال و سپاهان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تعیین شدند

پرسپولیس و فولاد به علت قهرمانی در لیگ و جام حذفی سهمیه مستقیم ایران محسوب می شوند و استقلال و سپاهان باید در مرحله پلی آف بازی نمایند.

طبق اعلام سایت سایت آماری footyrankings، استقلال در مرحله پلی آف با بنی یاس امارات ملاقات می نماید و سپاهان هم حریف الشارجه امارات خواهد بود.

بعلاوه پرسپولیس که قهرمان لیگ ایران شده است، به احتمال زیاد در سید نخست قرعه کشی در کنار تیم های السد (قهرمان قطر)، الهلال (قهرمان عربستان)، الجزیره (قهرمان امارات) و الدحیل قرار می گیرد و در مرحله گروهی با این تیم ها همگروه نخواهد شد.

فولاد هم احتمالا در سید دوم در کنار الفیصلی عربستان، شباب الاهلی امارات، الریان قطر و الشباب عربستان قرار می گیرد.

این سایت بعلاوه تاکید نموده است که مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس در حال آنالیز است و اگر تایید گردد، سهمیه آسیایی به آنها تعلق می گیرد.

اگر این ادعای سایت footyrankings محقق گردد، محتمل است پرسپولیس با شباب الاهلی و بازیکنان ایرانی اش از جمله احمد نورالهی و مهدی قایدی روبرو گردد و یا با تیم الریان که در سید دوم واقع شده است و شجاع خلیل زاده در این تیم بازی می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حریفان استقلال و سپاهان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریفان استقلال و سپاهان در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید