پرسپولیس نباید اسیر جو خودساخته گردد، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد

به گزارش کلاه تهران، بیژن ذوالفقارنسب در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص دیدار برگشت استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا مقابل نمایندگان قطر گفت: بازی استقلال مقابل السد که در قطر انجام می گردد بسیار سخت تر از بازی پرسپولیس و الدحیل در استادیوم آزادی خواهد بود. چونکه استقلال نتیجه خوبی در بازی رفت نگرفت و حالا کادر فنی این تیم باید تمام افکار هجومی خود را در این دیدار به کار ببندد تا باخت سه بر یک را جبران کند. همچنین نباید از قدرت مهاجمان و هافبک های السد غافل شوند تا باخت سنگین رقم بخورد.

پرسپولیس نباید اسیر جو خودساخته گردد، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: پرسپولیس هم باید مواظب اتمسفر آزادی که در واقع خودش خواهد ساخت باشد. طرفداران پرسپولیس بدون شک استادیوم را پر می نمایند. باید بازیکنان خودشان را از لحاظ ذهنی آماده نمایند که تحت تاثیر این جو قرار نگیرند و بازی روان و منطقی خود را انجام دهند.

وی در ادامه اضافه نمود: تجربه بالای برانکو ایوانکوویچ به پرسپولیس یاری می نماید تا بتواند بازی را کنترل کند. با این حال اگر این تیم غافلگیر شد و گل خورد طرفداران باید به حمایت های خود ادامه دهند تا این تیم بتواند خودش را پیدا کند و نتیجه را تغییر دهد. پرسپولیس می تواند الدحیل را با تیزهوشی شکست دهد. امیدوارم فوتبال ایران در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا نماینده داشته باشد تا بتواند موجودی باشگاهی خود را هم نشان دهد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس نباید اسیر جو خودساخته گردد، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس نباید اسیر جو خودساخته گردد، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید