ثبت نام 2706 دانشجو در سامانه جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت، شروع داوری مرحله دانشگاهی

به گزارش کلاه تهران، مهلت ثبت نام دانشجویان در سامانه جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت با اعلام دبیرخانه جشنواره به انتها رسید و در استقبالی خوب حدود 2706 دانشجو در این سامانه ثبت نام کردند.

ثبت نام 2706 دانشجو در سامانه جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت، شروع داوری مرحله دانشگاهی

به گزارش کلاه تهران، مهلت ثبت نام در بیست و هفتمین جشنواره دانشجوی نمونه در وزارت بهداشت با اعلام دبیر خانه جشنواره در وزارت بهداشت به سرانجام رسید و در مدت 20 روز حدود دو هزار و 607 دانشجو اقدام به ثبت نام در سامانه این جشنواره کردند.

از میان آثار ارسالی حدود 463 دانشجو به مرحله رقابت درون دانشگاهی راه یافتند که داوری مرحله دانشگاهی از تاریخ دوم آبان ماه شروع و تا تاریخ 14 آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

بیشترین تعداد شرکت نمایندگان از میان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به ترتیب از دانشگاه های یزد، اصفهان، تهران، مشهد و شیراز می باشد.

کوشش برای ارتقای کمی و کیفی جشنواره دانشجوی نمونه از اهداف اصلی کمیته برگزاری در امسال و جشنواره بیست و سوم بوده است که برای تحقق این هدف سامانه ثبت نام و داوری جشنواره دانشجوی نمونه در معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت طراحی شد. بر این اساس کوشش شده است تا سامانه جدید ضمن برطرف اشکالات سامانه قبل، دارای قابلیت بالاتری جهت تسهیل ثبت نام و داوری مستندات دانشجویان باشد.

دانشجویان در این جشنواره در پنج مقطع تحصیلی؛ کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای، دکترای تخصصی و دستیاری با یکدیگر رقابت می نمایند و کسانی که بیشترین امتیاز را در سه سطح آموزشی، پژوهشی و فرهنگی کسب نمایند در مرحله دانشگاهی مورد تقدیر قرار می گیرد.

آن دسته از دانشجویانی که امتیاز 60 به بالاتر را کسب می نمایند به عنوان نماینده دانشگاه وارد مرحله کشوری شده و مستندات آن ها مورد آنالیز قرار می گیرد.

به گزارش مفدا، در نهایت 13 دانشجوی برتر به تفکیک مقاطع تحصیلی به عنوان دانشجوی نمونه کشوری انتخاب و مورد تقدیر قرار می گیرند که در مراسم تقدیر از دانشجویان برگزیده در جشنواره دانشجوی نمونه، معاون اول رئیس جمهور حضور خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت نام 2706 دانشجو در سامانه جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت، شروع داوری مرحله دانشگاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 2706 دانشجو در سامانه جشنواره دانشجوی نمونه وزارت بهداشت، شروع داوری مرحله دانشگاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید