تبلت ارزان قیمت سامسونگ از راه می رسد

به گزارش کلاه تهران، سامسونگ برای تصاحب سهم بیشتری از بازار تبلت ها و عقب زدن آی پد یک مدل تبلت ارزان و یک تبلت قدرتمند رقیب آی پد فراوری نموده است.

تبلت ارزان قیمت سامسونگ از راه می رسد

به گزارش خبرگزاری اقتصادایرانبه نقل ازآسین ایج، در حالی که توجه بسیاری از علاقمندان دنیای فناوری معطوف به فراوری گوشیگالکسی نوت10 توسط سامسونگ است، این شرکت دو تبلت جدید سریگالکسیتب به نام های A 8.0 2019 و Active Pro فراوری نموده است.

تبلت A 8.0 2019 که مدل مالی تری است دارای نمایشگر 8 اینچی با دقت 1280 در 800 پیکسل بوده و در آن از پردازنده اسنپدراگون429کوالکوماستفاده شده که متشکل از پردازنده مرکزی چهار هسته ای ARM Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Adreno 504 است. دو گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید 9 پای از جمله دیگر ویژگی های این تبلت است.

باید توجه داشت که قیمت این تبلت احتمالاً بین 150 تا 200 دلار است و بنابراین در آن خبری از قلماس-پن، حسگر اثر انگشت و فناوریان افسی نیست.

اما مدل Active Pro که مدل گران قیمت تر و قدرتمندتری است ضد گرد و غبار و ضد آب است و دارای نمایشگری است که احتمالاً بزرگ تر از مدل 8 اینچی قبلی است. در خصوص ویژگی های فنی این تبلت فعلاً اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما گفته می گردد سامسونگ آن را با هدف رقابت باآی پداپل فراوری می نماید.

منبع: اقتصاد ایران

به "تبلت ارزان قیمت سامسونگ از راه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلت ارزان قیمت سامسونگ از راه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید