بازارچه دائمی صنایع دستی اهواز ماه آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش کلاه تهران، معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان با بیان این که بازارچه صنایع دستی غدیر اهواز به لحاظ سخت افزاری تکمیل شده است و مسئله ای از این بابت ندارد، از افتتاح و بهرهبرداری این بازارچه در بهمن سال جاری اطلاع داد.

بازارچه دائمی صنایع دستی اهواز ماه آینده به بهره برداری می رسد

به گزارش کلاه تهران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، احسان زارعاصل شنبه 15 دی 97 با بیان این که با همکاری سازمان مدیریت و برنامهریزی استان مبلغ 400 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل بازارچه دائمی صنایع دستی غدیر اختصاص یافته است اضافه کرد: عملیات تکمیلی این بازارچه هم اینک شروع شده است و بهمن ماه امسال تکمیل و بهره برداری خواهد رسید.

معاون سرمایهگذاری ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تأکید کرد: بازارچه صنایع دستی غدیر اهواز در حال حاضر به لحاظ سختافزاری آماده است و مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

او با اشاره به این که بازارچه صنایع دستی غدیر اهواز با 40 غرفه صنایع دستی و دو گالری نمایش در مساحتی به عرصه یکهزار متر مربع بنا شده است توضیح داد: دراین بازارچه، صنعتگران صنایع دستی علاوه بر به نمایشگذاری و فروش آثار خود می توانند در حوزه آموزش صنایع دستی نیز فعالیت داشته باشند.

زارع اصل در سرانجام با بیان این که عملیات ساخت بازارچه صنایع دستی اهواز از سال 93 با اختصاص اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان شروع شد، هدف از ایجاد آن را تقویت و حمایت از صنایع دستی بومی، ارتقای کیفیت بازاریابی محصولات صنایع دستی و یاری به فروش و بازاریابی صنعتگران خواند و اظهار امیدواری کرد: گشایش این بازارچه به عنوان یکی از اقدامات اساسی ادارهکل میراث فرهنگی خوزستان بتواند گامی مؤثر در راستای توسعه روزافزون صنایع دستی استان باشد.

منبع: میراث آریا

به "بازارچه دائمی صنایع دستی اهواز ماه آینده به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازارچه دائمی صنایع دستی اهواز ماه آینده به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید