فرمانده جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی استان سمنان معرفی شد

به گزارش کلاه تهران، در مراسمی با حضور مدیرکل و معاونان اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان سمنان و جمعی از مسئولان، سرهنگ ابوالقاسم غلامی به عنوان فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان معرفی شد.

فرمانده جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی استان سمنان معرفی شد

به گزارش کلاه تهران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، مدیر کل میراث فرهنگی استان سمنان امروز و در این جلسه با تبریک انتصاب فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل و با قدردانی از خدمات سرهنگ افضلی فرمانده پیشین یگان حفاظت استان خواستار اجرای طرح های خلاقانه در زمینه پیشگیری از بروز جرایم در حوزه میراث فرهنگی شد.

مهدی جمال با اشاره به وجود آثار تاریخی متعدد در استان سمنان، گفت: این آثار نیازمند نگاه حفاظتی ویژه است و یگان حفاظت می تواند در این زمینه نقش موثر و ماندگاری بر عهده داشته باشد.

فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان نیز با تاکید بر اینکه میراث فرهنگی هویت کشور است، گفت: وظیفه تمام مردم به خصوص نیروهای یگان حفاظت، حمایت و حفاظت از آثار گذشتگان و انتقال این آثار به نسل آینده است.

سرهنگ ابوالقاسم غلامی اضافه نمود: علاوه بر حفاظت از آثار و میراث تاریخی، حفاظت و حراست از میراث فرهنگی و معنوی و حفظ و انتقال آن به نسل آینده از برنامه های مهم در دست اقدام و یکی از اصلی ترین ماموریت هاست.

وی گفت: حفاظت از امنیت موزه ها، پیشگیری از وقوع جرایم در حوزه میراث فرهنگی، آموزش نیروها، به روز شدن و قرار دادن صداقت در سرلوحه کاری از جمله برنامه های مهم یگان حفاظت استان سمنان است.

سرهنگ غلامی دارای بیش از 25 سال سابقه فعالیت در انتظامی استان سمنان است. ریاست پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان سراوان، ریاست پلیس امنیت اخلاقی انتظامی استان سمنان، ریاست پلیس قضایی انتظامی استان سمنان و ریاست پلیس اطلاعات انتظامی شهرستان شاهرود از جمله سوابق حرفه ای فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان است.

پیش از این سرهنگ محمدرضا افضلی فرماندهی یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان را بر عهده داشت.

در این مراسم ، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری ، فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان سمنان حضور داشتند.

منبع: میراث آریا

به "فرمانده جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی استان سمنان معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده جدید یگان حفاظت میراث فرهنگی استان سمنان معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید