اینتر به برگزاری 2 بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم شد

به گزارش کلاه تهران، فوتبال دنیا - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، باشگاه اینتر را به دلیل بی انضباطی هوادارانش مجازات کرد.

اینتر به برگزاری 2 بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم شد

به گزارش کلاه تهران ، در پی حوادث جنجالی قبل و حین بازی تیم های فوتبال اینتر و ناپولی در استادیوم سن سیرو، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا آبی و مشکی پوشان شهر میلان را به انجام دو خانگی بدون تماشاگر و انجام یک بازی دیگر بدون حضور طرفدارانش در بخشی از استادیوم خانگی این تیم محکوم کرد.

در این بازی که شب گذشته (چهارشنبه) برگزار و با پیروزی اینتر در وقت های تلف شده نیمه دوم تمام شد، طرفداران تیم میزبان کالیدو کولیبالی، مدافع سنگالی سیاه پوست حریف را هدف شعارهای نژادپرستانه خود قرار دادند و پس از اخراج شدن او در دقیقه 80، با درآوردن صدای میمون، به او اهانت کردند. در همین حال یک ساعت پیش از شروع بازی هم درگیری های شدیدی میان طرفداران دو تیم درگرفت که منجر به کشته شدن یک طرفدار نراتزوری و جراحت 4 طرفدار ناپولی شد.

با توجه به گسترده بود ابعاد حادثه و بازتاب منفی آن در رسانه های دنیا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا خیلی سریع در خصوص این موضوع تشکیل جلسه و حکم صادر کرد.

طبق احکام صادره، تیم فوتبال اینتر باید دو بازی خانگی بعدی اش به ترتیب مقابل ساسولو در تاریخ 19 ژانویه و مقابل بولونیا در تاریخ سوم فوریه را پشت درهای بسته برگزار کند و در بازی خانگی اش بعدی اش هم بخشی از استادیوم سن سیرو خالی خواهد بود.

در همین حال کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا، کالیدو کولیبالی، مدافع ناپولی را هم دو جلسه محروم کرد که جلسه اول آن به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی بوده و دومین جلسه به دلیل تشویق طعنه آمیز داور پس از اخراج کردن وی. این محرومیت در حالی برای کولیبالی در نظر گرفته شده است که بازیکنان ناپولی سعی داشتند داور بازی پائولو ماتزولنی را متوجه نمایند که مخاطب هم تیمی 27 ساله آنها طرفداران بوده نه داور.

همچنین کاپیتان تیم ناپولی، لورنزو اینسینیه هم دو جلسه محروم شده که جلسه اول آن به دلیل دریافت کارت قرمز در دقیقه 5+90 بود و محرومیت دوم به دلیل استفاده از لفظی توهین آمیز خطاب به داور پس از دریافت کارت قرمز.

در همین حال سازمان لیگ فوتبال ایتالیا همچنین اعلام نمود که برخلاف برخی شائبه ها در خصوص احتمال لغو بازی های هفته نوزدهم، این بازی ها در موعد مقرر برگزار می گردد. پیش از این رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام نموده بود که ممکن است حوادث اتفاق افتاده در آخرین بازی هفته هجدهم سری A باعث لغو بازی های هفته آینده این رقابت ها گردد.

پلیس شهر میلان نیز از دستگیری دو فرد و کوشش برای بازداشت یک مظنون دیگر در قتل طرفدار 35 ساله اینتر خبر داده است. این طرفدار که دانیله بلاردینلی نام داشته پس از زیر گرفته شدن توسط یک خودروی ون که متعلق به طرفداران ناپولی بود، بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان سپرد.

باشگاه اینتر هم در واکنش به اتفاقات اتفاق افتاده بیانیه ای به این توضیح منتشر نموده است:از سال 1908، اینتر همواره نماد یکپارچگی، نوآوری و پیشرفت بوده است. تاریخ شهر میلان دوست داشتنی است و ما در کنار هم مبارزه می کنیم تا آینده ای بدون تبعیض نژادی داشته باشیم. آنهایی که درکی از این تاریخ ندارند، جایی در میان ما ندارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اینتر به برگزاری 2 بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینتر به برگزاری 2 بازی خانگی بدون تماشاگر محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید