رابیو باز هم حاضر به تمدید قراردادش با PSG نشد و تاوانش را داد

به گزارش کلاه تهران، هافبک فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در سرانجام فصل قطعاً از این تیم جدا خواهد شد.

رابیو باز هم حاضر به تمدید قراردادش با PSG نشد و تاوانش را داد

به گزارش کلاه تهران ، آنترو انریکه، مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن تأیید کرد که آدرین رابیو، هافبک فرانسوی این تیم که مورد توجه تیم هایی مانند یوونتوس، میلان و بارسلونا قرار گرفته است، آب پاکی را روی دست پاریسی ها ریخته و گفته که به هیچ عنوان قراردادش را تمدید نمی کند.

رابیو تنها تا خاتمه فصل جاری با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و به این دلیل در ماه ژانویه می تواند با تیم بعدی اش پیش قرارداد امضا کند. PSG تاکنون چند بار برای تمدید قرارداد رابیو کوشش نموده اما هر بار با پاسخ منفی او روبرو شده است. ظاهراً او برای آخرین بار هم به پیشنهاد این باشگاه برای تمدید قراردادش پاسخ منفی داده است و باشگاه هم مقابله به مثل نموده و به کادر فنی دستور داده که تا خاتمه فصل باید هافبک فرانسوی را نیمکت نشین کند.

انریکه درباره آینده رابیو به یاهو فرانس گفت: این تصمیمی است که باشگاه بعد از ملاقات با رابیو اتخاذ نموده است. او به من خبر داد که نمی خواهد قراردادش را تمدید کند و قصد دارد به عنوان بازیکن آزاد در خاتمه فصل و خاتمه قراردادش از ما جدا گردد. این تصمیم بازیکنان هم برای او پیامد بسیار روشنی داشته است؛ او تا اطلاع ثانوی روی نیمکت خواهد ماند.

مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن اضافه نمود: چندین ماه پیش ما مذاکرات مثبتی با مدیربرنامه های رابیو داشتیم و به نظر می رسد که احتمال ماندن او در این باشگاه و تمدید قراردادش وجود دارد. ما همچنین آن دسته از شروط او مربوط به زمین بازی می شد را هم پذیرفتم و در مورد آنها با هم صحبت کردیم تا او تا چند سال دیگر در کنار ما بماند. متأسفانه آن مذاکرات الان دیگر کاملاً متوقف شده است. به نظر می رسد که بازیکن و مدیربرنامه هایش چند ماه ما را فریب داده اند.

انریکه در خاتمه تأکید کرد: این شرایط بی احترامی به باشگاه و طرفداران آن است، به خصوص که رابیو بازیکنی است که از دوران جوانی اش در کنار ما بوده و از رده های پایه باشگاه ما به تیم اصلی رسید. او بازیکنی بوده که همیشه از حمایت کامل باشگاه برخوردار بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رابیو باز هم حاضر به تمدید قراردادش با PSG نشد و تاوانش را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابیو باز هم حاضر به تمدید قراردادش با PSG نشد و تاوانش را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید