اطلاعیه سازمان نظام وظیفه درباره معافیت تازه

به گزارش کلاه تهران، سازمان وظیفه عمومی اعلام نمود: موضوع طرح پیشنهادی جایگزین خدمت وظیفه عمومی فارغ التحصیلان دوره پسادکتری به وسیله ستاد کل نیرو های مسلح در حال آنالیز است و هیچ گونه حذف یا معافیتی در دستور کار قرار ندارد.

اطلاعیه سازمان نظام وظیفه درباره معافیت تازه

به گزارش خبرآنلاین، سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای بیان کرد: چندی پیش موضوعی با عنوان طرح پیشنهادی جایگزینی خدمت وظیفه عمومی فارغ التحصیلان دوره پسا دکتری از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به ستاد کل نیرو های مسلح ارائه شد که این موضوع ابهاماتی را در اذهان عمومی به همراه داشت.

بدین وسیله به اطلاع تمامی مشمولان عزیز می رساند، موضوع طرح شده صرفا در قالب طرح پیشنهادی ارائه شده و هیچ گونه حذف دوره ضرورت یا معافیت در این پیشنهاد لحاظ نشده است.

این پیشنهاد در حال آنالیز کارشناسی بوده و هیچ گونه تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است که به محض حصول نتیجه مراتب به صورت رسمی ابلاغ و اطلاع رسانی می گردد.

در این اطلاعیه آمده است؛ در حال حاضر طرح های جایگزین خدمت سربازی و پروژه های مطالعاتی به وسیله نخبگان و محققان در حال انجام بوده و تمامی مشمولان واجد شرایط می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند؛ در صورت آنالیز موضوع، نتیجه از سوی سازمان وظیفه عمومی به عزیزان اطلاع رسانی می گردد.

مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وسیله پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال خبرسربازی در پیغام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه آگاه شوند.

منبع: فرارو

به "اطلاعیه سازمان نظام وظیفه درباره معافیت تازه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعیه سازمان نظام وظیفه درباره معافیت تازه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید