اسماعیلی فر: خوشحالم به حریفان مستقیم مان امتیاز ندادیم، 8 فینال سرنوشت ساز پیش رو داریم

به گزارش کلاه تهران، دانیال اسماعیلی فر، مدافع - هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برای قهرمان شدن هشت فینال سرنوست ساز در پیش داریم و امیدوارم با ادامه این روند خوب قهرمان شویم.

اسماعیلی فر: خوشحالم به حریفان مستقیم مان امتیاز ندادیم، 8 فینال سرنوشت ساز پیش رو داریم

دانیال اسماعیلی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی کلاه تهران با اشاره به برد مهم تیمش برابر پدیده شهر خودرو گفت: می دانستیم بازی سختی داریم، چون پدیده یکی از بهترین تیم های لیگ برتر است که خوب فوتبال بازی می نماید. ما باید از این بازی خانگی بهترین استفاده را می بردیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. حمایت طرفداران هم مثل همواره مهم بود و این برد قطعاً در آینده می تواند به تیم ما یاری کند. ما چند روز استراحت خواهیم کرد و دوباره آماده خواهیم شد تا این روند خوب مان را ادامه دهیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به پیروزی تیمش برابر سپاهان، استقلال و پدیده که جزو مدعیان قهرمانی در این فصل محسوب می شوند، بیان کرد: خرسندم به حریفان مستقیم مان امتیاز ندادیم. همواره یک تیم برای قهرمان شدن باید در بازی های رودررو خوب امتیاز بگیرد. ما از این سه بازی 9 امتیاز باارزش گرفتیم و حالا باید به فکر بازی های آینده باشیم. تیم ما از آغاز نیم فصل دوم روندی صعودی گرفت، ولی هنوز چیزی برای تراکتورسازی تمام نشده است.

بازی های سختی در پیش داریم که باید در این بازی ها نیز خوب امتیاز بگیریم.، اسماعیلی فر با بیان این جمله در رابطه با شانس قهرمانی تیمش در لیگ سال جاری توضیح داد: از حالا که نمی توان چیزی را پیش بینی کرد و فاصله تیم ها به هم نزدیک است. البته هدف ما چیزی جز قهرمانی نیست و برای رسیدن به قهرمانی هشت فینال سرنوشت ساز در پیش داریم. امیدوارم در خاتمه فصل به قهرمانی برسیم و طرفداران تراکتورسازی را خرسند کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اسماعیلی فر: خوشحالم به حریفان مستقیم مان امتیاز ندادیم، 8 فینال سرنوشت ساز پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسماعیلی فر: خوشحالم به حریفان مستقیم مان امتیاز ندادیم، 8 فینال سرنوشت ساز پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید