تمام بازیکنانم برای بازی برابر استقلال آماده هستند

به گزارش کلاه تهران، سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تمام بازیکنانم برای بازی برابر استقلال آماده هستند.

تمام بازیکنانم برای بازی برابر استقلال آماده هستند

به گزارش گروه ورزشی کلاه تهران، مصطفی دنیزلی ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم استقلال تهران و تراکتور به کلاه تهران در تبریز گفت: بازی مهمی داریم و امیدوارم بازی خوبی ارائه دهیم و تماشاگران خودمان را شاد کنیم.

وی با بیان اینکه در هشت هفته گذشته امتیازاتی که به دست آوردیم، متناسب بوده است، اضافه کرد: به هفته نهم لیگ برتر رسیده ایم و فردا هم با یک رقیب دیرینه بازی داریم. تا اینجا امتیازاتی که به دست آوردیم برای ما ایده آل بود.

دنیزلی با اشاره به اینکه تیم حریف نیز خوب بازی می نماید، ادامه داد: آرزو می کنیم فردا برای تمام تماشاگران تیممان بازی خوبی ارائه کنیم.

وی ابراز داشت: به جز سوگیتا، تمام بازیکنانم برای این مسابقه آماده هستند. این بازیکن بیمار شده و در بازی فردا غایب است. به هر حال می خواهم تمام بازیکنانم در سلامتی به سر ببرند.

دنیزلی در مورد اشکان دژاگه نیز گفت: اشکان در تمرین تیم ملی مصدوم شده بود ولی چند روز است با تیم تمرین می نماید.

وی با تاکید بر اینکه تیمش تمرینات سختی برای این بازی انجام داده است، گفت: برای بازی فردا یک استراتژی خاص داریم. فرقی نمی نماید با چه نفراتی فردا به میدان می رویم ولی می خواهیم بازی خوبی همراه با 3 امتیاز داشته باشیم.

دنیزلی ابراز داشت: در هشت هفته گذشته پنج بازی را خارج از خانه برگزار کردیم. اگر از این زاویه نگاه کنیم به نظرم ما امتیازات لازم را کسب نموده ایم.

وی ادامه داد: برای بازی فردا تدابیری داریم که آن را انجام خواهیم داد. اگر بخواهیم بازی آخرمان را در نظر بگیریم، به ویژه در نیمه اول، عملکرد خوبی نداشتیم. امیدوارم فردا مانند هفته گذشته نباشیم و بازیکنانم هر چه را که از آنها خواستم، با قدرت در زمین انجام دهند.

وی در مورد لیگ برتر ایران نیز گفت: لیگ برتر در هفته 24 شکل واقعی به خود می گیرد. اگر جدول را نگاه کنید هم پایین و هم بالای آن شلوغ است. ما در بالای جدول تیم های زیادی داریم، اما در هفته 24 به این شکل نخواهد بود و آن موقع فقط دو سه تیم بالای جدول حضور خواهند داشت.

وی در مورد تیم استقلال تهران نیز گفت: استقلال چندین هفته است که نتایج مطلوبی می گیرد و ما برای فردا تدابیر خاصی اندیشیده ایم و برنامه هایی در سر داریم. استقلال تیم جوانی است، اما ما هم تیم مسنی نیستیم.

وی با دعوت از طرفداران تراکتور برای حضور در استادیوم در بازی فردا گفت: فوتبال ورزشی است که فهمیدن نتیجه آن سخت است و همه آن را می دانند و برای همین این لذت است. طرفداران به استادیوم بیایند که این بازی مهم است. لیگ برتر یک رقابت است و با یک 90 دقیقه نمی توانیم آن را بسنجیم. از 30 هفته هشت هفته را پشت سر گذاشته ایم و فعلا کار زیادی در پیش داریم.

وی ادامه داد: هر چقدر جلو برویم زمان به نفع تراکتور خواهد بود. ما هر چند روز یک بار بازی های سختی انجام می دهیم و با جابه جایی بازیکنان می توانیم از اهرم های زیادی برای تیم مان استفاده کنیم.

وی گفت: کوشش می کنیم طرفداران پرشور تراکتور راضی شوند، نمی خواهیم اگر شکست خوردیم فکر نمایند که لیگ تمام شده است. یکی از تیم هایی که سخت است خود ما هستیم. ما این قدرت را داریم که هم در زمین خودمان و هم در زمین حریف برنده شویم.

دنیزلی با بیان اینکه چند بازی شش امتیازی و مهم در پیش داریم، گفت: برای این دیدارها آماده می شویم. ما به دنبال این هستیم که وظیفه خودمان را انجام دهیم. ما می خواهیم پرشورها راضی باشند و بازی خوبی از تیم شان ببینند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تمام بازیکنانم برای بازی برابر استقلال آماده هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمام بازیکنانم برای بازی برابر استقلال آماده هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید